Dsg optimalisatie voor langere levensduur!

Ja ok, snap het. Ik heb dat dus niet. Geen idee of er misschien al iets aan gedaan is. Auto, afkomstig uit Duitsland, niet nieuw gekocht
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Net nog eens even op gelet, maar herken het niet. Een verzoek om na te gaan of de mijne wellicht al aangepast is. Wanneer je in een versnelling lager dan 6 rijdt en je versnelt dan via de ACC, bij welke snelheid schakelt hij dan naar de 6? Bij mij bij 79 km/u. Bij mijn 1.2 tsi's en 1.0 tsi was dat al rond de 60 km/h. En na aanpassing ook tegen de 80. Ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is.
 
Volkswagen  Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels  1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek) 
Net nog eens even op gelet, maar herken het niet. Een verzoek om na te gaan of de mijne wellicht al aangepast is. Wanneer je in een versnelling lager dan 6 rijdt en je versnelt dan via de ACC, bij welke snelheid schakelt hij dan naar de 6? Bij mij bij 79 km/u. Bij mijn 1.2 tsi's en 1.0 tsi was dat al rond de 60 km/h. En na aanpassing ook tegen de 80. Ben wel benieuwd hoe dat bij jullie is.
ik gok niet dat die is aangepast hoor, je hebt het nu over schakel momenten, niet over aangrijp momenten. ik kan het je met koude motor zo laten voelen hoor, ook in die van jou:mrgreen: tenzij je echt rijd als iemand van 85 en eerst de rem loslaat, wacht tot hij rolt. volledig is aangegrepen en dan een keer gas gaat geven. dan kom je het idd niet tegen
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!