Drl aansluiten

Hehe nope, ik heb lekker oldskool 10.6.0 :mrgreen:
had wel Basje aan de links geholpen waarna hij een paar inkoop acties heeft gedaan met die dingen ;)

mijne komt iig niet via het forum, volgens mij zelfs van een ander bedrijf dan waar jou kabel vandaan komt, maar dat staat niet meer zo goed in mijn geheugen :oops:

maar dat was idd wel vaker genoemd, 11.8 bèta kon soms problemen veroorzaken en ik vermoed dat je daar nu last van hebt ;)
heb je toevallig nog 11.3 erbij gekregen van Bas? allicht dat die beter werkt ;)
en anders pb maar even, kijk ik wel even of mijn stenen-tijdperk kabeltje nog wat kan betekenen Stick Out Tongue
 
VW  6R  1.2TDI 
Hehe nope, ik heb lekker oldskool 10.6.0 :mrgreen:
had wel Basje aan de links geholpen waarna hij een paar inkoop acties heeft gedaan met die dingen ;)

mijne komt iig niet via het forum, volgens mij zelfs van een ander bedrijf dan waar jou kabel vandaan komt, maar dat staat niet meer zo goed in mijn geheugen :oops:

maar dat was idd wel vaker genoemd, 11.8 bèta kon soms problemen veroorzaken en ik vermoed dat je daar nu last van hebt ;)
heb je toevallig nog 11.3 erbij gekregen van Bas? allicht dat die beter werkt ;)
en anders pb maar even, kijk ik wel even of mijn stenen-tijdperk kabeltje nog wat kan betekenen Stick Out Tongue

Ik zal morgen eens kijken of 11.3 ook op de cd staat en die proberen, mocht ik er dan nog niet uitkomen moeten we maar weer een keer een meeting houden of kom ik een keer langs.
 
versie 11.3 wilde niet installeren op mijn windows pc, daarna 10.5.6 geprobeerd en deze werkte wel.
Nu geprobeerd om wat te spelen met verschillende functies en na het klikken op do it krijg ik ook de melding van coding accepted.
drl vinkje stond dus al uit en heb ook gekeken naar zekering 56, deze zit er niet eens in dus die zal alleen wel aanwezig zijn als er standaard al drl in zit.
Iemand verder nog ideeën wat ik kan proberen ?
 
Ik heb eerder al geprobeerd om wat te veranderen in byte 23, ik heb hier alleen bit 0 en 6 en staan allebij uit.
0 = alternative voltage supply for high beam and terminal 58d
6= function daytime running lights active.

als ik wat aanvink en vervolgens op esc druk krijg ik een popup dat de code geaccepteerd is maar als ik dan terug ga is het vinkje weer weg.
 
Ik heb eerder al geprobeerd om wat te veranderen in byte 23, ik heb hier alleen bit 0 en 6 en staan allebij uit.
0 = alternative voltage supply for high beam and terminal 58d
6= function daytime running lights active.

als ik wat aanvink en vervolgens op esc druk krijg ik een popup dat de code geaccepteerd is maar als ik dan terug ga is het vinkje weer weg.
Welke versie van VCDS ?
 
Ik heb de auto nu ff niet bij huis staan maar zal morgen eens kijken of ik er mee verder kom en anders maar eens langs de dealer donderdag kijken of die er wat van kunnen maken. lettercombi zou ik morgen eens naar kijken waar staat deze ?
 
ja mistlampen blijft hetzelfde.

je dagrijlampen moeten op de TFL pin van je lichtschakelaar. Het kan zijn dat daar nu al een draadje in zit (paars/wit) maar die moet je dan even eruit halen.

Rij je nu nog gewoon zo rond of heb je het andere draadje weer vastgemaakt ?

ik ben vandaag bij century geweest hier en ze konden het niet voor elkaar krijgen om de stadlichtjes uit te krijgen.
volgens hun waren er ook veel dingen geblokkeerd waar ze ook niet bij konden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!