Drew's TDI :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Mooie polo!.

Vraagje over solaplexius. Hoe is het zicht naar achter in het donker?.
Is er nog wat te zien?.
thanks!

Het is eventjes wennen want het is errug donker.. Maar wauw ik vind het fantastisch !! ongekend , en dan zonder enig sarcasme, het is echt super!
Wanneer je savonds rijd, en er rijd een dikke wagen achter je met xenon, heb je daar 0 komma 0 last van ! perfect.

Ik gaat het voortaan op elke auto van mij plaatsen!
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Oke.
Ik zag dat het 150euro was voor alle ramen behalve voorruit en zij ruiten.
Is goedkoper dan blinderen.
Echter kijk ik liever nog naar achter als het donker is... haha
Heb alleen de achterruit, zijruiten niet. Want die plaat kan niet omlaag, niet handig !
Het is super donker! Als je je 06 pm, dan zal ik vanavond wat fotos maken en sturen als je dat wilt.
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Toen ik gister op insta al zag dat je 'oude' auto te koop stond... dacht ik van heh... hij gaat ons verlaten...
Maar nee hoor... hij komt met een met meer PK's terug Big Grin

Geniet ervan!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
  • Leuk
Waarderingen: capszz
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!