Drew's TDI :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Het is weer tijd voor een update ! ( zo vorige keer is een tijd geleden zeg .. )

- Geel gewrapte mistlampen zijn weg, deze nu smoke gewrapt.
- Huidige raamfolie op zijruiten verwijderd, nieuwe vooraf op maat gesneden folie.
- Voor mijn achterruit heb ik en solarplexius scherm besteld ( ben erg benieuwd )
- AP verlaggsset gekocht, compleet met veren en dempers. 30voor 40achter ( achter zit er al onder, en van het weekend voor )
- Op zeer korte termijn de auto maar weer eens coaten ( polijsten is nog niet nodig:smirk: )
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
thanks allennn , ben idd erg blij met het resultaat tot nog toe !
zal nog wel even een foto maken als de voorkant gedaan is.

Aanvulling ;
Die plaat op de achterruit, wauw ! PERFECT !
Je kan gewoon NIET naar binnen kijken , maar wel naar buiten. Super strak..
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  • Leuk
Waarderingen: baron27
hoppa , neusje nu ook verlaagd. Rijd echt super goed, vooralsnog geen last van de reguliere drempels. Ook geen irritant gestuiter, hij is wat stugger maar niet irritant.

Gister maar ff wat foto's van gemaakt, ik vind de verlaging perfect, niet te laag, niet te hoog. ( voorkant moet nog een bandenmaat groter, dus wheelgap wordt nog kleiner. )

Mypolo.jpg mypolo2.jpg
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!