Catunambu
Bekend lid
Tussen diagnose stellen en tuning zit wel een verschil. Ik geloof direct dat jij dit kan verhelpen.Mooi, al die dingen kan ik ook doen met een dsg tune![]()
Het punt dat ik wil maken is dat een probleem "verhelpen" niet altijd een probleem "oplossen" is door de oorzaak zelf weg te nemen. Kijk, als die koppeling versleten is, kan je de druk wel ophogen, de slip zal dan weg gaan, maar de oorzaak (versleten koppeling) blijft (ik zeg t er maar bij: dit is een voorbeeld. Ik snap heel goed dat je de status van je koppeling kan terug zien in de koppelingspositiewaarden). Snap je mn punt? Het zou jammer zijn als TS een tune laat doen voor $$ en uiteindelijk nog een reparatie van $$ erbij mag doen omdat er toch meer mis is. Dan is $$$$ duurder dan $$$ voor 1 diagnose/reparatie bij een DSG-doctor

Volkswagen
Polo 6R 1.2TDI 95PK (SOLD)| Kia Zaad 1.0T-GDI 100pk| Skoda Fabia 1.2TSI 86pk| Volkswagen Kever 1970 1600i 45pk 106Nm (Autoweek Rollerbank)