Showroom Do's Honda Jazz 1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT

Do-Rithm

Bekend lid
1,588
628
133
De Polo gaat binnenkort worden ingeruild. Na 4 - 5 jaar is het mooi geweest.
Merk dat ik het gekraak van die stabilisator stangen begint te ergeren. (algemeen probleem met Polo's)
En ook nog volgend jaar weer van alles moet vervangen worden. (Remblokken achter o.a)
Dat de kosten dan te veel worden en we moeten zuiniger gaan rijden. Want aan het stikstof gaan we ook niet wat aan doen. (BBB partij massaal opgestemd)
Dus ben ik over gestapt naar Hybride. (elektrisch is ook nog niet zo goed, stroomnet kan dat nog niet eens aan.)

Daarom komt de Honda Jazz binnenkort op de oprit.
Alles zit er in! Parkeer camera, Automatisch licht. (Heb ik niet in mijn GT0, Dodehoek detectie en zo nog meer.

Hier even alvast een plaatje.
Zodra die er is dan maak ik nog meer foto's. :)

Hoop dat ik nog welkom ben zonder Polo.

Do
 

Bijlagen

  • honda-jazz-9055219-2-1920.jpg
    honda-jazz-9055219-2-1920.jpg
    687.1 KB · Weergaven: 88
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Mooie Jazz!
Tuurlijk ben je nog welkom, met of zonder Polo! Ik denk dat veel auto kenners hier ook vragen kunnen beantwoorden mbt je Jazz!
Alvast veilige kms gewenst!
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!