Donatello's Polo 6R Blue GT
Donatello's Polo 6R Blue GT

Donatello's Polo 6R Blue GT

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
Blue GT
Kleur
Candy White
Bouwjaar
2013
Ben erg benieuwd naar de foto! Klinkt nl. erg goed Big Grin

Donatello dat klinkt een stuk aantrekkelijker dan de spoiler laten demonteren. Je hebt duidelijk een vakman gehad. Foto's zie ik graag voorbijkomen.

Bij deze, geen wit onder het randje te zien

Tq3BpSK.jpg


Ook de Pioneer subwoofer laten monteren, nog niet mee kunnen spelen dus mijn mening over de subwoofer komt volgende week ergens wanneer ik wat kilometers ermee heb gemaakt :)

upSaMoa.jpg
 
Hahaha, je moet maar niet bij mijn auto onder de bodem kijken, ligt echt een boel troep:lol:
Veel te fijn zo'n bodem, je gooit er wat onder, vergeet het en na een tijdje ligt-ie tjokvol:lol:
Da's het fijne van een subwoofer in die dubbele bodem. Ga je er ook geen spullen in stouwen die je gaat vergeten :twisted:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Subwoofer bevalt goed! Geluid is voller en niet nadrukkelijk aanwezig, pas als je de subwoofer uitschakelt hoor je het verschil.

EDIT: Zojuist de auto met een goed warme motor voor het eerst tot de 3000rpm doorgetrokken in de 3,4 en 5, dan gaat het wel hard en de motor is dan nog erg stil, komt een heel zacht brommetje onder de motorkap weg wat best tof is Big Grin
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zeg jullie alvast 1 ding, WAT EEN GAVE BAK IS DIT ZEG!!!! Big GrinBig GrinBig GrinBig GrinBig Grin
Ben er echt helemaal weg van, nu maar eerst eens even de geweldige ervaring laten bezinken en dan zal ik morgen eens even in detail treden :mrgreen:

Edit, m'n muts ligt niet op m'n kamer Donatello, dus die zal dan wel in mijn auto liggen ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Uh ... wil ik hier de details wel van weten?!? :twisted:

Bijna hier vergeten op te reageren Stick Out Tongue
Ik weet niet wat jij zo voor flauwe gedachten hebt, maar we zijn na het coderen alleen even met de BGT en de BM de weg op geweest :lol:
Heerlijke wagen zo'n BGT Big Grin
Sportonderstel was duidelijk te merken, maar als je het mij vraag is het een positief iets! ;) De BM is gewoon een wat sponzige auto in rijden :lol: Met sponzig bedoel ik dan:(BM vergeleken tov de BGT) zeer veel rol in de bochten, absoluut geen levendige remmen (we zaten beiden zowat met onze neuzen op het dash toen ik de rem van de BGT in trapte :lol:), stuur voelt veel lichter aan in de BM dan in de BGT en ook de motor is, zoals te verwachten, een stuk langzamer dan die van de BGT ;)
(Oh en nog 1 ding, ik begreep nooit wat er werd bedoelt met dat een DSG zo fijn rijdt, maar nu snap ik dat donders goed, echt een heerlijke bakBig Grin)

Edit: Donatello, wat vond je vriendin van het ver/ontgrendelingsgeluidje? :mrgreen:
 
VW  6R  1.2TDI 
Heerlijke wagen zo'n BGT Big Grin
Sportonderstel was duidelijk te merken, maar als je het mij vraag is het een positief iets! ;) De BM is gewoon een wat sponzige auto in rijden :lol: Met sponzig bedoel ik dan:(BM vergeleken tov de BGT) zeer veel rol in de bochten, absoluut geen levendige remmen (we zaten beiden zowat met onze neuzen op het dash toen ik de rem van de BGT in trapte :lol:), stuur voelt veel lichter aan in de BM dan in de BGT en ook de motor is, zoals te verwachten, een stuk langzamer dan die van de BGT ;)
(Oh en nog 1 ding, ik begreep nooit wat er werd bedoelt met dat een DSG zo fijn rijdt, maar nu snap ik dat donders goed, echt een heerlijke bakBig Grin)
Ja, het zijn ook Polo's gericht op echt twee verschillende doelgroepen. Qua onderstel vraag ik me af in hoeverre de verlaging aan enkel de voorkant van de BM hier ook nog een rol speelt. Heerlijk hè, zo'n DSG?

Donatello, wat vond je vriendin van het ver/ontgrendelingsgeluidje? :mrgreen:
Denk dat ik volgende week bij je langs kom om het er weer af te halen Stick Out Tongue Zei is er niet over te spreken Stick Out Tongue
Gaat dat geluid via het alarm of via de normale claxon? Indien het laatste, kan ik me er heel goed iets bij voorstellen.
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!