Donatello's Polo 6R Blue GT
Donatello's Polo 6R Blue GT

Donatello's Polo 6R Blue GT

Merk
Volkswagen
Model
Polo 6R
Uitvoering
Blue GT
Kleur
Candy White
Bouwjaar
2013
Ik zie op een foto mistlampen of dagrijlampen? Ik meende dat deze niet standaard waren op de BGT, ivm gewicht / belastingtechnisch.

Zijn zowel dagrijlampen als mistlichten, lijkt me sterk dat ze op gewicht bezuinigt zijn, die 2 extra lampjes wegen niks dan zouden ze eerder 15inch onder de BlueGT kunnen gooien daarmee bespaar je meer gewicht.

Als je Xenon neemt vervallen de mistlichten omdat de xenon lampen de functie van mistlicht overnemen (vlakkere straal die schijnbaar onder de mist zou doorschijnen volgens de verkoper) en daarom heb ik NIET voor xenon gekozen, zonder mistlichten was het zo kaal in de bumper.
 
Zijn zowel dagrijlampen als mistlichten, lijkt me sterk dat ze op gewicht bezuinigt zijn, die 2 extra lampjes wegen niks dan zouden ze eerder 15inch onder de BlueGT kunnen gooien daarmee bespaar je meer gewicht.

Als je Xenon neemt vervallen de mistlichten omdat de xenon lampen de functie van mistlicht overnemen (vlakkere straal die schijnbaar onder de mist zou doorschijnen volgens de verkoper) en daarom heb ik NIET voor xenon gekozen, zonder mistlichten was het zo kaal in de bumper.
ik kon het me al moeilijk voorstellen, dit klinkt plausibeler haha omdat ook de folder de mistlampen vermeld, dank je gr.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Heb ik me nou (alweer) verlezen, of haal je de auto een dag eerder op? :lol:
Maar ik ben benieuwd! Kom m graag een keer bewonderen! Big Grin

Maandag kunnen we de auto ophalen en dinsdag ochtend wordt het dak hoogglans zwart gewrapped :) Nu alleen nog even kijken of autorevista dinsdag ook tijd heeft voor de subwoofer.

;) tientekens
 
Vandaag is het dak gewrapped, subwoofer niet aan toe gekomen omdat het wrappen erg uitliep (moest goed gebeuren immers) dus donderdag de subwoofer erin.

Rm6yvU5.jpg


ziDDvia.jpg
 
Ziet er goed uit, waar heb je dat laten doen?

Vreemd dat die niet op 2cilinders springt. Kan me voorstellen dat bij 140 ofzo hij hem op 4cilinders houd, maar met 110 op de CC (bijvoorbeeld) moet er toch een hoop te winnen zijn..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!