Do hier

Yep. yep, DAB, achteruitrijcamera en meer leuks

Vast geen automaat Stick Out Tongue

Ik zat te denken.. aangezien de Gt's schaar's zijn. Heb wel paar gezien op internet.
Maar die staan niet echt in de buurt.
Of een Bluemotion ook een idee is?
Zo heel veel pk hoeft ook niet. Zon Gti.
Maar een polo 1.0 of 1.8 is toch ook met alle opties?
en miss wel wat nieuwer..
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Vast geen automaat Stick Out Tongue

Ik zat te denken.. aangezien de Gt's schaar's zijn. Heb wel paar gezien op internet.
Maar die staan niet echt in de buurt.
Of een Bluemotion ook een idee is?
Zo heel veel pk hoeft ook niet. Zon Gti.
Maar een polo 1.0 of 1.8 is toch ook met alle opties?
en miss wel wat nieuwer..
DSG. Hij is van 2013. Net geen 34k gelopen
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Nee ja. Ik heb daar niet zon kijk op wat wel en niet veel of weinig heeft. Maar las elders dat 1.2 en 1.4 slechte motoren zijn? En de blue gt die is bijna niet te vinden dus dacht ik aan zon 1.0 . Wist niet dat 1.8 nog meer heeft. Dacht dat het gewoon ander motor is..
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
ik heb zelf ook de 1.2 TSI 105pk DSG en heb zelf nog geen problemen +-90k op de teller
als ik je zo hoor denk ik dat je goed moet zoeken. ik heb ook lang gezocht en heb gevonden wat ik wilde hebben:)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!