Do hier

Passen ze allebei in hetzelfde houdertje ? Die met touchscreen lijkt me hoger en breder...

ja zeker dat ze passen 100% dat schermpje komt iets naar voren.

het nadeel van het schermpje is dat hij gaat praten als hij je auto instapt, en die met de knopjes heeft dat niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105PK DSG 
Niet veel updates verder.. Maar mijn oranje monster mag binnenkort voor een kleine buurt.
Kijken of hij nog goed functioneert. :) Dak wrappen weet ik nog niet. Tis wel mooi dak helemaal zwart. Denk er nog even over.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Niet veel updates verder.. Maar mijn oranje monster mag binnenkort voor een kleine buurt.
Kijken of hij nog goed functioneert. :) Dak wrappen weet ik nog niet. Tis wel mooi dak helemaal zwart. Denk er nog even over.
Ik zou het doen als je meer zwarte accenten hebt.
Ik ga het binnenkort ook doen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 135PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!