Dimmen LED-dagrijverlichting OEM bi-xenon

Voor de duidelijkheid?: bij het knipperlicht gaan de leds uit ipv dimmen?
Anders kan ik nog even aan de slag vcds
Dimmen is dus nog niet gelukt bij een polo met oem xenon?
 
Hallo ik heb paar dagen geleden oem bi xenon ingebouwd met originele kabels naar bcm totaal 4 draden aangesloten maar dimmen doen ze bij mijn ook niet volgens pro car audio kunnen ze uitgaan na knipperen van je richting dan weer aan .
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
ja wel op stand 0 vol led bij stads dus stand 2 half dim,maar ik wil nog coderen dat ze bij knipperen naar links of naar rechts uitgaan en dan weer aan gaan ,want dimmen bij knipperen gaat dus niet zo te lezen ,.
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
Daar boven hadden ze over codering van uitgaan led bij knipperen als ik het zo laat coderen kan wel of nie @iichel ? o ja en mijn bocht verlichting doet het ook niet moet ook nog coderen?
 
vw polo 6r 1.2TDI BM  comfortline  1.2TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!