Dieselgate

De brief is ook vandaag bij mij aangekomen, dat vlut rooster gaat bij mij niet werken of passen laat staan software matig aanpassen.
Laat het even weten als je wel bent gegaan .. ;)

24fy84cbhuog_600.jpg 9hzy224bmesu_600.jpg
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
hier ook een brief: "Het is zeer gewenst dat de huidige software van deze motor wordt vervangen....."

Citaat: "Belangrijke doelstelling .. . is het voorkomen van nadelige effecten op rij-eigenschappen, CO2-uitstoot en brandstofverbruik."

Ik help het hopen. Eerste tests in Duitsland zijn anders, o.a. veel meer verbruik. Er staat niet "wij garanderen"

 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDi Bluemotion 
Ik snap het niet. Als jouw wagen is gechipt dan moet Volkswagen dat achteraf ook weer laten doen (als dat mogelijk is) of de kosten op zich nemen. Zij zijn toch fout.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
hier ook een brief: "Het is zeer gewenst dat de huidige software van deze motor wordt vervangen....."

Citaat: "Belangrijke doelstelling .. . is het voorkomen van nadelige effecten op rij-eigenschappen, CO2-uitstoot en brandstofverbruik."

Ik help het hopen. Eerste tests in Duitsland zijn anders, o.a. veel meer verbruik. Er staat niet "wij garanderen"

Sinds chip en DPF delete rijdt ze 0,3 L/100 km zuiniger dan standaard [emoji13]
 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow
Chipgarantie via VW?
Autovisie 8
e645565d8e7c94f5fc2f922625eb79d4.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Durban
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!