Dieselgate

Inderdaad, binnen 45 minuten was een stroomrooster geinstalleerd en de software-update gedaan.
Maar ik stond versteld van de compensatie die ik kreeg om mijn Polo terug "conform" te maken.

1. 1 jaar Mobiliteitsgarantie.
2. Voucher met waarde € 30,00 geldig gedurende 1 jaar. Te gebruiken voor accessoires, onderhoud, herstellingen,....
3. 1% korting bij de aankoop van een nieuwe wagen. Ook geldig voor 1 jaar.

Wat een geste van VW. :mad::confused::rage:
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk DSG 
Nou ik zit as we speak bij de dealer. Ben benieuwd. Hopelijk wassen ze hem ook nog ff voor me ;)
Ik heb vorige week woensdag de update laten uitvoeren. Zonder problemen een leenauto meegekregen. Zelf merk ik geen verschil van voor en na. Zoals hier boven al was aangegeven, heb ik ook een voucher voor een gratis APK gekregen en hebben ze mijn koplampen voor niets afgesteld. Top service!
 
Volkswagen  Polo 6R TEAM  1.6 TDI 105PK 
Ja kak heb net apk laten uitvoeren bij mijn vaste werkplaats :( Ik kon een leenauto meekrijgen maar kostte 25 euro?

Ach duurt een uurtje en zit nu gewoon met werk laptop te werken. Gratis koffie en croissantjes Big Grin
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95 PK 
Iemand hier aangemeld http://www.volkswagenaudiclaim.nl/ 1f699.png 1f4a8.png

Initiatiefnemer is Pieter Lijesen en heeft nog paar kansloze schadeclaims projecten op zijn naam staan..
Een bericht uit 2015 : Stichting Volkswagenaudiclaim ontvangt de stichting een succes fee van 15% van het schadebedrag.
Nu is het geen 15% maar 25% geworden van het schadebedrag !! getikt.gif

de vraag is echter of de gemiddelde consument er ook op bedacht is:

dat er geen wettelijke plicht bestaat om zich aan te sluiten bij een collectieve actie (wie weet gaat VW zélf rechtstreeks tot vergoeding over zonder tussenkomst van deze claimstichting?)

dat een opdracht aan dergelijke claimstichtingen meestal inhoudt dat een onherroepelijke volmacht wordt gegeven om te schikken

dat meestal bedongen wordt dat het percentage verschuldigd blijft, ook als men de opdracht later intrekt

dat er nauwelijks rechterlijk toezicht is op de ‘governance’ van claimstichtingen en ook niet op het bedongen percentage.

C8n5nxJXsAETZdL.jpg
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!