Goedendag,
Graag advies over het volgende probleem.
Het gebeurt (soms) dat als ik de deuren op slot doe met de ab, na een tijdje alles weer open springt en hij blijft openen. Je hoort dan steeds het klikken van de slotten die open gaan.
Dit duurt een paar seconden en dan na een tijdje weer hetzelfde. Net zolang tot de accu leeg is.
Vagcom geeft 1033 Onwaarschijnlijk signaal ↔ (Implausible Signal)
en als ik er niet op tijd op reageer 1038 (Centrale Vergrendeling Thermobeveiliging)
Deur van de bijrijder een paar keer open en dicht gedaan en nu lijkt het weer goed.
Als ik de deur op slot doe met de ab en ik druk nog een keer op het slot gaat hij (dieper) op slot, of hij gaat weer in de fout en gaat weer open en blijft open gaan, tijdje niets en dan weer open open etc.
Kan dit een draad zijn of is het aannemelijker dat het van het slot komt.
Een vervelende storing omdat als je er te laat achter komt de deur open is en de accu leeg.
Het gaat om een 9n3 uit 2008
1.4 16V sportline
Graag advies over het volgende probleem.
Het gebeurt (soms) dat als ik de deuren op slot doe met de ab, na een tijdje alles weer open springt en hij blijft openen. Je hoort dan steeds het klikken van de slotten die open gaan.
Dit duurt een paar seconden en dan na een tijdje weer hetzelfde. Net zolang tot de accu leeg is.
Vagcom geeft 1033 Onwaarschijnlijk signaal ↔ (Implausible Signal)
en als ik er niet op tijd op reageer 1038 (Centrale Vergrendeling Thermobeveiliging)
Deur van de bijrijder een paar keer open en dicht gedaan en nu lijkt het weer goed.
Als ik de deur op slot doe met de ab en ik druk nog een keer op het slot gaat hij (dieper) op slot, of hij gaat weer in de fout en gaat weer open en blijft open gaan, tijdje niets en dan weer open open etc.
Kan dit een draad zijn of is het aannemelijker dat het van het slot komt.
Een vervelende storing omdat als je er te laat achter komt de deur open is en de accu leeg.
Het gaat om een 9n3 uit 2008
1.4 16V sportline
Laatst bewerkt:
VW
polo