Deuren die automatisch vergrendelen na aantal seconden , wat aanvinken in vcds

En even voor de duidelijkheid: hij gaat niet automatisch op slot als je vergeten bent om hem af te sluiten.
Dit werkt anders. Je sluit je auto af met de afstandsbediening, hij gaat op slot, je doet de sleutel in je broekzak en per ongeluk druk je hem weer open zonder het te merken. Op dat moment staat je auto dus weer open. En dan gaat na 30 seconden de boel weer automatisch op slot.
 
voor mis verstanden te bekomen,
- ik rij met de wagen of doe hem open de wagen, ik doe de deur toe maar sluit hem niet af met de hand of met de afstandsbediening.
- Als ik dit niet deed, dan sloot de wagen daadwerkelijk automatisch zich zelf na 15-30sec want de pinkers gingen dan ook aan zoals men hem afsluit.

Van toen de wagen bij vw is geweest voor een nazicht op MF stuur werkt dit niet meer.
iedem mijn 3de stoplicht werkte toen niet meer dat heb ik toen zelf terug kunnen activeren maar het ander vond ik niet terug.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Van toen de wagen bij vw is geweest voor een nazicht op MF stuur werkt dit niet meer.
iedem mijn 3de stoplicht werkte toen niet meer dat heb ik toen zelf terug kunnen activeren maar het ander vond ik niet terug.

Ik zou dan terug gaan bij de vw..

In vcds( 09 cent elekt > 7Long Coding > Long Coding Helper) zijn het de eerste 2/3 bytes waarin je de instellingen van de central locking kan instellen.. Dus je zou evt daar iets kunnen aan/uitvinken..( als je het zelf wilt oplossen)..
 
voor mis verstanden te bekomen,
- ik rij met de wagen of doe hem open de wagen, ik doe de deur toe maar sluit hem niet af met de hand of met de afstandsbediening.
- Als ik dit niet deed, dan sloot de wagen daadwerkelijk automatisch zich zelf na 15-30sec want de pinkers gingen dan ook aan zoals men hem afsluit.

Van toen de wagen bij vw is geweest voor een nazicht op MF stuur werkt dit niet meer.
iedem mijn 3de stoplicht werkte toen niet meer dat heb ik toen zelf terug kunnen activeren maar het ander vond ik niet terug.
En dan als je uitstapt en je legt de sleutel op de stoel kom je je auto niet meer in? Deze optie die jij beschrijft is echt alleen voor keyless entry.
 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71
En dan als je uitstapt en je legt de sleutel op de stoel kom je je auto niet meer in? Deze optie die jij beschrijft is echt alleen voor keyless entry.
bij mij zal zo iets niet snel gebeuren dat de sleutel op de stoel gaat liggen of wel op het contact zal die steken maar dan sluit hij niet af, of wel heb ik hem rond me hangen aan een keyhanger
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!