Deuren die automatisch vergrendelen na aantal seconden , wat aanvinken in vcds

kan me iemand me even alle info geven ivm het automatisch terug vergrendelen van de deuren na een aantal seconden
blijkbaar is deze functie plots weg
het zou fijn zijn als iemand met vcds ervaring me kon zeggen waar te zoeken en welke byte en vinkjes ik vandoen heb

is natuurlijk voor vw polo 6R

al vast bedankt
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Volgens mij is dit niet via VCDS, maar een volgorde van sleutel in je contact steken en lock/unlock knop indrukken. Kan het zo even niet vinden maar heb het laatst ergens gelezen.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
ik dacht dat ik via vcds dit had gezien int menu maar ik ben niet zeker er van
select, elect 9 , longe code en dan ergens bij de bytes
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
idd dat is het geen wat ik bedoelde , het is me opgevallen dat de deuren dat niet doen meer, als ik uit de wagen stap dat die van zelf zich na een tijd afsluit ,
het weg rijden en zich afsluiten boven 15km uur is wel nog ok
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
idd dat is het geen wat ik bedoelde , het is me opgevallen dat de deuren dat niet doen meer, als ik uit de wagen stap dat die van zelf zich na een tijd afsluit ,
het weg rijden en zich afsluiten boven 15km uur is wel nog ok
Automatisch afsluiten na een X tijd na het uitstappen heeft hij bij mij nooit gedaan en weet ook niet of dat instelbaar is.
Het enige wat ik (en denk ik vele anderen hebben) is dat als je je auto ontgrendelt met de afstandsbediening maar niet binnen 30 sec. de deur opent dat hij de auto dan automatisch weer vergrendelt.
 
bij mij sloten ze als ik uit stapte en de sleutel bij me had en hem niet sloot met remote dat hem na een 15-30sec zelf afsloot , hangt mss af van welk soort uitvoering van polo
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V - 105pk 
Als iemand hier uitvogelt hoe het voor elkaar te krijgen is dat de polo automatisch afsluit na uitstappen, dan hoor ik het heel graag.
Heb al te vaak meegemaakt dat ik smorgens bij instappen merkte dat ik m de vorige avond niet had afgesloten.. :confused:
Deze optie is ook interessant voor mij, ik blijf dit even volgen.
 
ik heb deze file gevonden op internet : LC,04,5,Central Locking Re-Locking (after 30 Seconds) active
weet niet of ik het kan vinden in VCDS, en of je er iets aan hebt, het is voor mij ook nieuw.
Ik ga het wel proberen …. o_O
Is eenmaal deze functie aan gezet, houdt dan altijd je sleutels bij je ..

Alvast een video voor de oplossing mocht het je overkomen Lol:
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
met vcds in menu: electronics 1
volgende menu: 09- cent. elect.
dan zie je adaptation - 10
daar staan de alle instellingen..
ik zie bij mij geen after 30 Seconds) active tussen staan .. :mad:
 
Polo  R-line  1.6 TDi powerd by Durban 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!