deMercer :: 2012 Volkswagen Polo 6R

Vind het jammer gister een auris tegen gekomen en ik vind het geen mooie auto! Maar smaken verschillen gelukkig!
Qua uiterlijk is het van buiten ook niet de meest mooie auto die je kunt krijgen, in zoverre ga ik met je mee ;)

Dat minpunt weegt in mijn optiek echter ruimschoots op tegen de andere kwaliteiten: mooi van binnen, rijdt echt super comfortabel, ontzettend veel luxe en ook nog betaalbaar. En last but not least - vooral mijn vriendin vond dat erg belangrijk -: super betrouwbaar.

Maar zoals je zelf zegt: smaken verschillen gelukkig (anders was het maar wat saai met al die zwarte Polo 9N's met Audi-wielen of rode Aurissen) Big Grin
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Voorlopig nog wel. Hoe dat er in de verdere toekomst gaat uitzien, geen idee. Dat zal de tijd leren. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Howww wacht is even, heb ik nou 23 pagina's gelezen. Om tot de conclusie te komen dat je die dikke gti niet meer heb !? zonde... je had mooi modificaties gedaan aan je gti ook de zweer
( ambiance ) verlichting enzo. Heb je in de auris ook zoiets gedaan !? Ambiance verlichting !? Want daar ben ik wel benieuwd naar.
 
Hé, dank je wel voor het compliment! Big Grin
En ja, de GTI heb ik idd niet meer. Andere prio's sinds begin dit jaar.

Onze Auris beschikt standaard over een sfeer-LEDje in de hemelverlichting voor. Voetverlichting zit er dacht ik niet in, maar dat weet ik niet 100% zeker ...
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!