Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nieuwe radio, als eerste.. Ik zit te denken aan misschien zo'n pioneer avic d3 ofzo. Nog meer alternatieven :?:Maik zei:Mooie foto's DekkerAl een idee wat je nu met je polo wilt doen
![]()
Ja, daar heb ik al omgevraagd. Van die standaardplaatjes heb je vrij weinig aan :roll: ..starsky zei:Lijkt wel wat, persoonlijk zie ik liever een echte foto
Je kan er toch wel meer kwijt in die Polo van jeDekker zei:Mwah misschien met 1 of 2 vrienden, kijken of die radio wat is![]()
Whah.. het is ook een kwestie van, of ze mee willen heMaik zei:Je kan er toch wel meer kwijt in die Polo van jeDekker zei:Mwah misschien met 1 of 2 vrienden, kijken of die radio wat is![]()
![]()
Ik ga het even navragenJohan zei:een gps antenne kan best ver weggewerkt zijn hoor, als leek haal je dat er niet zomaar uit..
maar wat belangrijker is, zit alles er verder wel (netjes) bij? boekjes, kabelboompje evnt een aankoopbon
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.