Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Eibach sportline: voor 45/50, achter 30/35 ..dio zei:velgen zijn dik,
alleen achter heb je erg veel ruimte over zeg.![]()
Maik zei:Nu Polo er nog af, de meeste mensen zien gewoon ook wel dat het een Polo is en hoeven het niet te lezen :lol:
Heb je het met deze afgenomen?Strider1985 zei:Even met autowax de lichte krasjes wegpoetsen. Ik had tijdens het verwijderen van de logo's ook een paar mini krasjes, maar daar is nu niks meer van te zien nadat ik de achterklep had afgenomen met turtlewax.
Je velgen zien er super uit! Had ook een tijdje 16" BBS velgjes op het oog, vind t mooi staan onder je polo!
Is goed, morgen of overmorgen.. ga ik even polo eraf pulken :lol:Johan zei:als je alles eraf hebt moet je gewoon ff langs mn werk komen een keer.. dan poets ik je achterklep even!
dio zei:mazzel dat je uitlaat er nog onderzit met die gigantische spoorvorming daar:lol:
Wanneer komt er een mypolo meeting
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.