Showroom De ultieme upgrade is daar eindelijk

Beste allen,

Ik heb mijzelf voorgesteld op 10 juni 2020 met mijn Polo 1.2 match uit 2012. Voor de mensen die dat dat gemist hebben hier een link.
Al gauw vond ik op dit forum vond veel mogelijke upgrades en opties die ik op en in mijn auto kon toevoegen. Zo is er bijvoorbeeld een RCD330 door mijzelf ingezet.
Maar de meest ultieme upgrade, eentje die ik al jaren voorbij zag komen ook op dit forum, lag nog buiten handbereik.
Ik heb met mijn Polo 1.2 match 100+ duizend kilometer lang met veel plezier mogen rijden maar toch bleef die ultieme upgrade bij mij in het achterhoofd zitten.
24 juni 2021 was het eindelijk zover! Ik mocht de upgrade in ontvangst nemen.

Mijn eigen Polo AW GTI uit 2019!

Het is misschien overbodig om te zeggen maar ik ben er blij mee, wat een verschil en wat een ervaring !
 

Bijlagen

  • achterzijde.jpg
    achterzijde.jpg
    103.7 KB · Weergaven: 83
  • dash.jpg
    dash.jpg
    70.6 KB · Weergaven: 79
  • zijkant links.jpg
    zijkant links.jpg
    108.1 KB · Weergaven: 80
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
Gefelicitaart man, dikke wagen en eigenlijk wil ik er ook één!
Wellicht gaat het er nog eens van komen...
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: K'mon
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!