De Polo van Renze

Geweldig deze rij aan posts, dat las weg als een goed boek! En dat filmpje is een leuke verrassing :) Ik vond ook je Citta mooi, in de kleurcombi die ik ook in wil gebruiken voor mijn eigen project.
Veel succes met je projecten en ik zal mij abonneren op deze post.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Geweldig
Waarderingen: Renzepro
Leef je nog en de auto? We krijgen ontwenningsverschijnselen!

Hallo allen,

Hartelijk dank voor jullie mooie reacties, tips en feedback!
Daarnaast meteen mijn excuus voor de late reactie, de laatste 5 maanden zijn... apart geweest.

5 maanden geleden zijn we begonnen met het verbouwen van ons toilet. Als in opblazen die hap, en helemaal opnieuw beginnen. Muren eraf, vloer eruit en plafond eruit. Compleet opnieuw.
Een week later werd eerst mijn 1e directe collega ziek, een week daarna mijn 2e. Ik heb 2 directe collega's.
In die maand werd het onze familie ook duidelijk dat mijn/ons grootmoeder zou overlijden. Klein detail: ik woon in Almelo en de rest van mijn familie in Zoetermeer.

Dit betekende dus: werken, s' avonds door aan het huis en in het weekend op en neer naar Zoetermeer.
Je snapt een beetje waar dit heen gaat.
Grote druk, weinig rust.
De verbouwing is inmiddels klaar. En we zijn dik tevreden. Gelukkig is nu 2 maanden een van mijn collega's beter.

Tussendoor is er ook voldoende gebeurt, zoals een kapotte vaatwasser. Een zieke hubby. Etc. Het leven gaat natuurlijk gewoon door, maar bij Satan wat godverdomde kloten en dubbel is het op momenten.

Nou ja goed. Over op het verhaal waar het om gaat op dit forum.

De polo staat nu al 9 weken stil. Vanwege de verbouwing en mijn grootmoeder weinig naar kunnen kijken.
De polo stopte er (bij Satan's gratie) 2 km van ons huis mee. Op een regenachtige dag.
Drukken dus maar. Bij huis gezet en 'komt later wel.'
Probleem is: het ding vonkt niet.
Diverse dingen al vervangen/uitgewisseld, maar nog niet het probleem gevonden.
Contactblokje vervangen.
Ontsteking en bobine gewisseld, geen resultaat.

Gelukkig/helaas krijg ik straks (volgende week zo'n beetje) een andere auto, een nieuwere, die nauwelijks ingelopen is, en ik weet nog niet wat ik doe met de Polo.
Misschien gaat hij weg, misschien blijft hij. Ik weet het nu nog niet zo goed.
Dat komt ook doordat wij met zijn tweeën nog geen 4000 km per jaar rijden. Ik moet af en toe een stukje rijden om te zorgen dat de accu niet leeg is :eek: Stick Out Tongue.

Bedankt voor jullie geduld, filmpje nr. 2 is in de maak, echter zet ik daar even geen deadline voor.

Groetjes, fijne feestdagen en geeft u naaste een knuffel =)

Renze
 
Volkswagen  Polo Steilheck  1.05 
Hartstikke bedankt allen =) Na volgende week is de rust er grotendeels weer. Althans, dat hopen we. Je zult altijd zien dat t leven op t laatst ook nog een mooie effectbal werpt.

Nogmaals hartstikke bedankt, en to horens =)
 
Volkswagen  Polo Steilheck  1.05 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!