De Polo van Renze

Beste Allemaal,

Mijn excuus voor wederom de lange stilte.
Ik heb hier wat goedmakertjes:

Sorry =(

Dikke knuffel?

Ik hoop dat dit wat goed maakt.
Maar eigenlijk heb ik het diepste geheim, vanuit de schuiling in mijn werkplaats, gewerkt aan heel iets anders... Nou wel aan de Polo, maar een ander formaat.
Tromgeroffel...
Fanfare..
Trompetten.


Mag ik u presenteren, met een klein beetje trots maar met meer zenuwen:
Mijn eerste video! Yay!

Ten minste, dat hoop ik.
Dankzij jullie positieve reacties op mijn forum deel, wat ieder keer hartstikke leuk en dankbaar is om te lezen, en dankzij Michiel (God weet waar hij nu is. Oja, bij zijn vriendin in Noord Nederland ergens. Waarschijnlijk. Ofzo) die mij vergelijkt met namen die ik nog niet durf te noemen in één zin met mijn naam, heb ik besloten een kanaal te beginnen op youtube. Dit komt ook doordat ik ook meer doe dan alleen maar aan mijn Polo werk. Daarom is het de afgelopen 2 weken (of ben ik nu te optimistisch?) ook zo stil geweest.
Ik hoop dat jullie het filmpje leuk vinden, maar wat ik graag zou willen hebben: feedback. Laat me weten wat je stoort. Behalve het hoog amateuristische niveau. Want daar heb ik ervaring voor nodig.

Toedels!
 
Volkswagen  Polo Steilheck  1.05 
Gaaf! Naast je tekst op het forum vind ik dit geweldig. Leuk om te zien waar je momenteel aan sleutelt, je engels is beter dan dat van mij dus je hebt niets te klagen. Ik zat zeer geinteresseerd te kijken hoe je de wielkasten monteerde, maar bij het gezicht van octo verloor ik het gewoon Stick Out Tongue

Zou zeggen ga zo door!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Jorie en Renzepro
Gaaf! Naast je tekst op het forum vind ik dit geweldig. Leuk om te zien waar je momenteel aan sleutelt, je engels is beter dan dat van mij dus je hebt niets te klagen. Ik zat zeer geinteresseerd te kijken hoe je de wielkasten monteerde, maar bij het gezicht van octo verloor ik het gewoon Stick Out Tongue

Zou zeggen ga zo door!

Bedankt, leuk om te horen!
Ik wil graag ala ChisFix/This old Tony onherkenbaar blijven. En ja als amateur maak je nog wel eens een foutje.
Leuk om te horen dat ik het zo goed opgelost heb ^_^
 
Volkswagen  Polo Steilheck  1.05 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Het lijkt alsof je al jaren DIY's maakt man! Goed filmpje, keep or up!

Zitten zelfs goede tips in die niet alleen voor een "82 Polo van toepassing zijn; lees Dasty
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
  • Geweldig
Waarderingen: Renzepro
Het lijkt alsof je al jaren DIY's maakt man! Goed filmpje, keep or up!

Zitten zelfs goede tips in die niet alleen voor een "82 Polo van toepassing zijn; lees Dasty

Ik zal een Dasty reclame video maken xD

Leuke video man. Misschien dat je voor de stukken waar nu zwart beeld te zien is, iets anders kan verzinnen.

Ik zal het eens proberen, thanks voor de tip!

Haha leuk man Big Grin

Zal ik @Franklin Polo6R maar even taggen.
Kan die weer rustig slapen vanavond Big Grin

Och wat zal die jongen fijne dromen vannacht. Al die slapeloze nachten. Poe hee.
 
Volkswagen  Polo Steilheck  1.05 
Ge-wel-dig weer, naast een Steilheck ook nog een Citta'tje, inclusief Large sticker die maakt m helemaal af !
Ga zo door man ! (y)

Tsjah metal fan en oude meuk fan =D

Volgende filmpje wordt een stukje beter maar laat nog even op zich wachten. Ben aan het verbouwen.

Ik krijg morgen wat spullen binnen voor de Polo. Yay! Maar dat gaat zeker (lees: ten minste) nog één week duren voordat ik doe ga monteren. Laat staan het filmpje =X.

Ik zal hem braaf hier posten.

Slaap lekker en bedankt voor de leuke reacties! =D
 
Volkswagen  Polo Steilheck  1.05 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!