suvtje
Lid
Hierbij na lange tijd aangemeld te zijn bij Mypolo.nl zal ik me toch even voorstellen.
Ik ben Suares ben 25 jaar jong ben woonachtig in Nijmegen al 5 jaar hiervoor heb ik in spijkenisse gewoond. hele verandering maar ja moet het toch ermee doen.
mijn vorige auto was een Audi a4 1.6 benzine had alleen maar problemen met dat ding ene keer wiellager daarna de draag arm daarna de waterpomp en toen dacht ik gad op zoek naar een andere auto. Kwam ik bij de vw polo 9n bj 2003 1.4 16v in utrecht ben ik wezen kijken en hij zag er netjes uit ingerolen en ben vrolijk met de polo naar huis gereden.
wat er nog moet gebeuren:
verlagen Schroef set heb ze al liggen
andere velgen
probeer om de motorkap verlenging te late doen
midden console spuiten
en misschien later nog meer
deze foto is al wat later maar hier had ik toen de velgen onder die ik voor hem had gekocht
hier kan je ze beter zien plus met acht ramen mooi geblindeerd
toen de tijd mooi dagrijlichten gemonteerd en xenon
Ik ben Suares ben 25 jaar jong ben woonachtig in Nijmegen al 5 jaar hiervoor heb ik in spijkenisse gewoond. hele verandering maar ja moet het toch ermee doen.
mijn vorige auto was een Audi a4 1.6 benzine had alleen maar problemen met dat ding ene keer wiellager daarna de draag arm daarna de waterpomp en toen dacht ik gad op zoek naar een andere auto. Kwam ik bij de vw polo 9n bj 2003 1.4 16v in utrecht ben ik wezen kijken en hij zag er netjes uit ingerolen en ben vrolijk met de polo naar huis gereden.
wat er nog moet gebeuren:
verlagen Schroef set heb ze al liggen
andere velgen
probeer om de motorkap verlenging te late doen
midden console spuiten
en misschien later nog meer
deze foto is al wat later maar hier had ik toen de velgen onder die ik voor hem had gekocht

hier kan je ze beter zien plus met acht ramen mooi geblindeerd

toen de tijd mooi dagrijlichten gemonteerd en xenon

Laatst bewerkt door een moderator: