De polo 9n van Suvtje nieuwe aanwinst vw touran

Hierbij na lange tijd aangemeld te zijn bij Mypolo.nl zal ik me toch even voorstellen.

Ik ben Suares ben 25 jaar jong ben woonachtig in Nijmegen al 5 jaar hiervoor heb ik in spijkenisse gewoond. hele verandering maar ja moet het toch ermee doen.

mijn vorige auto was een Audi a4 1.6 benzine had alleen maar problemen met dat ding ene keer wiellager daarna de draag arm daarna de waterpomp en toen dacht ik gad op zoek naar een andere auto. Kwam ik bij de vw polo 9n bj 2003 1.4 16v in utrecht ben ik wezen kijken en hij zag er netjes uit ingerolen en ben vrolijk met de polo naar huis gereden.

wat er nog moet gebeuren:

verlagen Schroef set heb ze al liggen
andere velgen
probeer om de motorkap verlenging te late doen
midden console spuiten
en misschien later nog meer

deze foto is al wat later maar hier had ik toen de velgen onder die ik voor hem had gekocht

FotoEQWF3DED-1.jpg


hier kan je ze beter zien plus met acht ramen mooi geblindeerd

FotoRUP4EKSK-1.jpg


toen de tijd mooi dagrijlichten gemonteerd en xenon

FotoC3EVFVOW-1.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Re: De polo 9n van Suvtje

hier dan me polo toen hij net binnen kwam.
heb gelijk wat dingen aangepast

polo 9n3 achterlichten in gezet.
ramen geblindeerd.

FotoHMSYVFPH-1.jpg


Mijn mooi trekhaak altijd handig

FotoZU7LOB37-1.jpg


de cheetha die op polo past :mrgreen:
Foto4ITAYXTP-1.jpg


hier me xenon verlichting
Foto34ZICDUH-1.jpg
 
Re: De polo 9n van Suvtje

ik heb zowel POLO als TDI bij mijn auto weggehaald en ik vind het er strakker uitzien :) (en makkelijker schoon te houden :lol: al die rommel die tussen/om de letters bleef zitten en niet weg te krijgen was valt nogal op bij een lichte wagen Stick Out Tongue)

Bij mij waren de letters ook enigzinds verweerd, het chroom was hier en daar eraf waardoor je blank plastic er tussendoor zag.
 
Re: De polo 9n van Suvtje

Haardroger en visdraad ;)
Letters warm (niet heet!) maken, dan word de lijm zacht, en dan een visdraad er achterlangs trekken en komen ze zo los zonder lakschade :) Als het zomer is even half uurtje met het achterwerk van de wagen in de zon staan is ook al genoeg om de lijm zacht genoeg te maken ;)

Schroevendraaier versus achterbak is wat riskant naar mijn mening Stick Out Tongue
 
Re: De polo 9n van Suvtje

vandaag bezig geweest met de auto wassen enz... kom ik erachter dat mijn LED lichten gestolen zijn :evil: sjonge jonge kunnen ze ander mans spullen niet met rust laten :cry:

ik had gelukkig weer een nieuwe set ben nu bezig om ze te monteren

weer eens jammer
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!