De polo 9n van Suvtje nieuwe aanwinst vw touran

Re: De polo 9n van Suvtje

Xander zei:
Aah kut man :eek:
Echt niet normaal meer :?

Gelukkig is dat roostertje maar 5 euro per stuk ;)


hehe rooster heb ik eraf gehaald omdat ik de nieuwe led dagrij lichten wou zetten maar dat is weer mislukt :cry: dus heb nou geen LED ben zoekende nou
 
Re: De polo 9n van Suvtje

suvtje zei:
hehe rooster heb ik eraf gehaald omdat ik de nieuwe led dagrij lichten wou zetten maar dat is weer mislukt :cry: dus heb nou geen LED ben zoekende nou

Aah oke ;) Bij de halfords hebben ze wel nette vanaf 20 euro geloof ik (was ik zelf ook naar aan het kijken) ;)
 
Re: De polo 9n van Suvtje

komt wel goed ik denk dat ik weer de zelfde ga nemen. Maar ga wel naar Halfords kieken ;) He man morgen spreken we maar af daar waar we elkaar als eerst gezien hebben. want hebben hier een paar afgezegd. dus zijn we alsnog met z'n 3 tenzij er nog meer mee gaan van de forum?
 
Re: De polo 9n van Suvtje

hierbij wil ik de mening van jullie ik heb een mooie kras om me motorkap en zat zo te denken wat ik zou kunnen doen.

optie 1: opnieuw laten spuiten want is helemaal door de kras.

optie 2: motorkap met een carbon folie beplakken dan pak ik de spiegelkappen gelijk mee

dus hierbij graag jullie mening.

sier lijsten zal ik zo wie zo binnekort spuiten
 
Re: De polo 9n van Suvtje

Maik zei:
als je dan zo graag met carbon aan de slag gaat zou ik gwn een carbon motorkap kopen. Staat er één voor een 9N op MP voor €249.

Maar mijn mening is opnieuw spuiten!


heb jij de link er van want heb het dan over het hoofd gezien
 
Re: De polo 9n van Suvtje

ok dan heirbij ben ik vanavond bij een spuiter zal een prijs opgave doen wat het allemaal zal kosten.

alles word gespoten wat gespoten kan worden incl de midden console die ik gekocht heb....
 
Re: De polo 9n van Suvtje

Klinkt goed :)

Let wel op dat je de middenconsole die laag die erop zit eerst helemaal vanaf krabben schuren anders dan gaat je lak bobbelen en laat dan dus los.

Die van mij is in totaal 4x opnieuw geschuurd en gespoten :shock:
 
Re: De polo 9n van Suvtje

hierbij mijn nieuwe aanwinst :mrgreen:

FotoHQY6HHZ3-1.jpg



waar is er een handleiding hoe ik die ledjes gewoon wit (xenon wit) kan vervangen
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!