De Nieuwe Polo Black and Silver

Thnx, we zijn er nog, polo 2 is een zeer waardige opvolger waar ik geen minuut spijt van heb. De manier waarop is jammer, maar het had zoveel slechter kunnen aflopen, bijvoorbeeld met me 3 kinderen achterin. Momenteel lopen de letsel schade en rechtzaak nog, bijna een jaar verder.....
Altijd blij zijn dat je op 2 benen kan staan, en uberhaupt auto kan rijden, zo'n maloot moeten ze als de sodemieter van de weg trekken

Kan je misschien je mod van inklapbare spiegels publiceren, vind dit zo ontzettend gaaf.
 
Thnx, we zijn er nog, polo 2 is een zeer waardige opvolger waar ik geen minuut spijt van heb. De manier waarop is jammer, maar het had zoveel slechter kunnen aflopen, bijvoorbeeld met me 3 kinderen achterin. Momenteel lopen de letsel schade en rechtzaak nog, bijna een jaar verder.....
Bizar dat dat allemaal zolang moet duren zeg pfff... waar zou dat nou aanliggen dan lijkt me vrij duidelijk zo toch.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 
Altijd blij zijn dat je op 2 benen kan staan, en uberhaupt auto kan rijden, zo'n maloot moeten ze als de sodemieter van de weg trekken

Kan je misschien je mod van inklapbare spiegels publiceren, vind dit zo ontzettend gaaf.


Die mod is eigenlijk vrij eenvoudig, 2 raammotoren, 2 spiegels met inklapfunctie, 1 spiegelschakelaar met kkapstand en 5 draadjes.

Google ff op ciclo uk polo forum, die heeft het daar allemaal staan. Wil niet lui zijn, maar kan nu nog 5,5 uur slapen voor een 12 uur werkdag, dus dat gaat voor!

@VM407 meeste is vaststellen wat ik wel en niet kon in die tijd en dan neerleggen bij de tegenpartij en dan onderhandelen denk ik?
 
Staat heel dik! In het reservewiel of zwevend tegen de achterbank? Mag ik stiekem vragen welke koplampen je hebt gemonteerd en hoe het lichtbeeld is? Mag ook via pb, voor de 6c van mijn vriendin :)
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Staat heel dik! In het reservewiel of zwevend tegen de achterbank? Mag ik stiekem vragen welke koplampen je hebt gemonteerd en hoe het lichtbeeld is? Mag ook via pb, voor de 6c van mijn vriendin :)

Nope, helemaal niks in de kofferbak, tegen de achterbank of in de reservebank, reservewiel ligt nog netjes op zijn plek.

Koplampen zijn setje aftermarket xenonlampen via xenonlamp.nl, met start/stop en 8000k.
Zijn gewoon door de keuring gekomen.

Lever je nu niet heel veel comfort in? Gezien je voorheen niet verlaagd was?

Op zijn hoogste stand nagenoeg niets, maar op verlaagde stand stuiter je wel lekker ja, maar moet ze nog afstellen, zijn koni's van Bonhof, zelfde wat @Nickos op dit moment er onder krijgt. Ach de kids vinden het ook leuk, da's ook wat waard :mrgreen:
 
  • Leuk
Waarderingen: Nickos en Robin
Hoppah! Netjes hoor!
Tipje mijnerzijds: koop een wat kleinere maat banden. Nu ligt hij “Aired out” voor met de modderkuipen op de banden waardoor de zijschermen iets vervormen. Dit is te zien aan de naad tussen scherm en deur.
Met een kleinere maat banden komt hij met het subframe op de grond te liggen.
En met de huidige maat banden goed uitkijken met maximaal insturen als je wat lager staat. De band blijft anders aan de lip hangen aan de binnenkant van je scherm. Al rijdend trekt/buigt hij die lip dan helemaal naar buiten.
Verder veel plezier van je heerlijke update..! (y)
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Hoppah! Netjes hoor!
Tipje mijnerzijds: koop een wat kleinere maat banden. Nu ligt hij “Aired out” voor met de modderkuipen op de banden waardoor de zijschermen iets vervormen. Dit is te zien aan de naad tussen scherm en deur.
Met een kleinere maat banden komt hij met het subframe op de grond te liggen.
En met de huidige maat banden goed uitkijken met maximaal insturen als je wat lager staat. De band blijft anders aan de lip hangen aan de binnenkant van je scherm. Al rijdend trekt/buigt hij die lip dan helemaal naar buiten.
Verder veel plezier van je heerlijke update..! (y)


Hahaha bedankt, ben er zeer blij mee, duurde even met alles in te bouwen zoals ik het wilde en de poten eronder was, zonder brug tot me beschikking, 5 uurtjes werk.

De voorbanden liggen net een jaartje los van de modderkuipen, dus heb geen last van vervorming.

Voordeel met de bonhof set is de ride on start functie, zodra er stroom op de computer komt, zet hij de auto in een voorgeprogrammeerde hoogte, dus zodra er een boom op het huis dreigt te vallen en me vrouw de auto moet verzetten, kan zelfs zij niets fout doen ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Bloody9angel
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!