De Meern meet & Greet 29 maart - uitgesteld!!

Kom jij Zondag 29 maart 2020 van 13:00 - 17:00 naar de meeting? Locatie: Carpoolplaats Meerndijk 59


  • Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas nog geen R8 in de pocket, volgende meeting misschien Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Caddy  @ 102 Pk / 250 Nm DSG | Ex: Audi RS3 2.5L TFSI 5-Cil @ 367 Pk / 465 Nm | Ex: VW Polo 6R 1.2 TDI Bluemotion @ 101 Pk / 232 Nm 
Ze raden af om met 100 man te zijn. Dus ik skip. Ff wachten tot we weer Corona vrij zijn.
Meeting is in de buitenlucht. Dus als je niet op elkaars lip gaat zitten (of bij elkaar in de auto) en iedereen die iets van klachten heeft thuis blijft, dan zal het allemaal wel meevallen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ze raden af om met 100 man te zijn. Dus ik skip. Ff wachten tot we weer Corona vrij zijn.
Meeting is in de buitenlucht. Dus als je niet op elkaars lip gaat zitten (of bij elkaar in de auto) en iedereen die iets van klachten heeft thuis blijft, dan zal het allemaal wel meevallen.
En we zijn niet met 100 man.. :tearsofjoy:
 
instagram: @rline_polo_ || Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 115pk DSG-7 
Ik stel voor de keuze van iedereen te respecteren.

Het word afgeraden een evenement te bezoeken, indien jullie dit willen voortzetten is dit prima.
Vergeet niet dat de mensen die ervoor geleerd hebben het niet voor niets afraden.

Onzin of niet maar verkomen is beter als genezen,
Bijvoorbeeld de meeting van jullie, uit heel nederland komen mensen, waarvan misschien één iemand met het virus welke dit gemakkelijk kan verspreidden.

Uitstellen kan uiteraard ook;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm en capszz
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!