De Meern meet & Greet 29 maart - uitgesteld!!

Kom jij Zondag 29 maart 2020 van 13:00 - 17:00 naar de meeting? Locatie: Carpoolplaats Meerndijk 59

• Totaal aantal stemmers
    65
Status
Niet open voor verdere reacties.

Jay511

Bekend lid
1.277
120
Rotterdam
Moet je ze (mondkapjes) nog wel zien te vinden en dan ook nog eens de juiste. Ik stel voor dat iedereen gewoon in zijn/haar wagen blijft zitten. Stick Out Tongue
Skypemeeting op de Meern parking. Douche even in de handgel voordat ik kom.

• Haha
Waarderingen: Ruud9N

Tygo

Bekend lid
148
50
20
Toch niet aanwezig.. voor de meeste reden wel duidelijk denk ik. (Autoschade)

NickD

Bekend lid
562
80
25
Helaas nog geen R8 in de pocket, volgende meeting misschien Stick Out Tongue

Ruud9N

Bekend lid
Spritmonitor.de
2.994
190
Noord-Brabant
Ze raden af om met 100 man te zijn. Dus ik skip. Ff wachten tot we weer Corona vrij zijn.
Meeting is in de buitenlucht. Dus als je niet op elkaars lip gaat zitten (of bij elkaar in de auto) en iedereen die iets van klachten heeft thuis blijft, dan zal het allemaal wel meevallen.

• Leuk
Waarderingen: Franklin Polo6C

Steve AW R-Line

Premium lid
293
69
Ze raden af om met 100 man te zijn. Dus ik skip. Ff wachten tot we weer Corona vrij zijn.
Meeting is in de buitenlucht. Dus als je niet op elkaars lip gaat zitten (of bij elkaar in de auto) en iedereen die iets van klachten heeft thuis blijft, dan zal het allemaal wel meevallen.
En we zijn niet met 100 man.. :tearsofjoy:

Robin

Beheerder
2.757
190
Regio Rotterdam
Ik stel voor de keuze van iedereen te respecteren.

Het word afgeraden een evenement te bezoeken, indien jullie dit willen voortzetten is dit prima.
Vergeet niet dat de mensen die ervoor geleerd hebben het niet voor niets afraden.

Onzin of niet maar verkomen is beter als genezen,
Bijvoorbeeld de meeting van jullie, uit heel nederland komen mensen, waarvan misschien één iemand met het virus welke dit gemakkelijk kan verspreidden.

Uitstellen kan uiteraard ook;)

• Leuk
Waarderingen: Do-Rithm en capszz
Status
Niet open voor verdere reacties.