Princeable
Lid
Volkswagen
Polo AW R-line Highline
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Volgens mij wel, moet dat ook nog eens laten doen net zoals de achterlichten met daylight
Ziek of chique [emoji848]Ik heb geen idee maar ik wil wel even zeggen wat een zieke koplamp unit heeft die aw van je
Niet bij led pakket [emoji3]Die streep in je koplamp is toch geen DRL,die zit naast je mistlamp/bochtverlichting
Nog even gecheckt zojuist, DRL aan bij contact, stadslicht/parkeer licht aan, verlichting voor blijft gelijk. Zet je de normale verlichting (dimlicht) aan dan gaat de DRL uit, jammer[emoji848] en waarom, ¿???? Maar volgens mij te wijzigen wie het exact weet mag het zeggwnWaarom werkt dat dan niet @Hansstaal![]()
Zet je de normale verlichting (dimlicht) aan dan gaat de DRL uit, jammeren waarom, ¿????![]()
OK duidelijkHet is wettelijk niet toegestaan tegelijkertijd DRL en dimlicht te voeren. Overdag is DRL verplicht voor auto's na 2011 en bij auto's na 2015 is DRL zowel voor als achter verplicht.
Lijkt me dus niet verstandig dit te veranderen![]()
Nog even gecheckt zojuist, DRL aan bij contact, stadslicht/parkeer licht aan, verlichting voor blijft gelijk. Zet je de normale verlichting (dimlicht) aan dan gaat de DRL uit, jammer[emoji848] en waarom, ¿???? Maar volgens mij te wijzigen wie het exact weet mag het zeggwn
Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Het is wettelijk niet toegestaan tegelijkertijd DRL en dimlicht te voeren. Overdag is DRL verplicht voor auto's na 2011 en bij auto's na 2015 is DRL zowel voor als achter verplicht.
Lijkt me dus niet verstandig dit te veranderen![]()
Mijn auto is van 2018 (dus na 2015) en ik heb geen DRL achter, dus lijkt me stug dat dat verplicht is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.