Daylight Polo AW

Ik heb ook zo’n LED pakket met dus DRL in de koplamp.
De bochtenverlichting zijn gewoon gloeilampen, en de “DRL” die daar vlak naast zitten zijn volgens mij nepperds als je het LED pakket hebt. Net zoals de binnenste lampen van de LED koplampen ook nep zijn.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
hoi AlfredJ, welkom op het forum, er is al veel over het led pakket gezegd hier, dus even inlezen?
overigens heb ik de bochtverlichting cq mistlampen vervangen voor Led H8. Ook achteruitrijlampen en richtingaanwijzers vervangen voor Led.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
hoi AlfredJ, welkom op het forum, er is al veel over het led pakket gezegd hier, dus even inlezen?
overigens heb ik de bochtverlichting cq mistlampen vervangen voor Led H8. Ook achteruitrijlampen en richtingaanwijzers vervangen voor Led.
Welke heb je waar gekocht? Ben me er ook in aan het verdiepen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Gekocht bij Ali, zg voor vw canbus maaar moest toch wel de weerstanden er bij plaatsen. Kostte me ongeveer 20 euro per set. Heb voor alle zekerheid 2 sets aangeschaft.
Laatst nog geïnformeerd voor een set hier in Nl bij een expert voor een error-free setje. Maar ook die kon mij niet garanderen dat het zonder weerstanden kon, uitproberen vertelde men mij. Denk ik bij mij zelf dan komen ze vast bij Ali vandaan. [emoji848][emoji2][emoji2][emoji2]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Gekocht bij Ali, zg voor vw canbus maaar moest toch wel de weerstanden er bij plaatsen. Kostte me ongeveer 20 euro per set. Heb voor alle zekerheid 2 sets aangeschaft.
Laatst nog geïnformeerd voor een set hier in Nl bij een expert voor een error-free setje. Maar ook die kon mij niet garanderen dat het zonder weerstanden kon, uitproberen vertelde men mij. Denk ik bij mij zelf dan komen ze vast bij Ali vandaan. [emoji848][emoji2][emoji2][emoji2]

Verstuurd vanaf mijn BLA-L29 met Tapatalk
Bij Hilox heb je voldoende LED oplossingen. Daar al eens gekeken. Denk dat ik daar tzt ook wat LED upgrades ga bestellen.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 135pk (by VAG Techniek) 
Ik heb even nagevraagd bij een vriend van me die bij Volkswagen werkt als je een auto rijd met led unit moet je nieuwe unit halen voor naast je bocht verlichting

Hierbij artikel nummers
Rechts: 2G0941662
Links: 2G0941661
 
Volkswagen  Polo AW GTI,  2.0 200PK 
En bekabeling trekken want die ligt er standaard niet :)

Weerstanden voor leds niet nodig alleen even omcoderen en je bent va het gezeur af :)

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709
 
En bekabeling trekken want die ligt er standaard niet :)

Weerstanden voor leds niet nodig alleen even omcoderen en je bent va het gezeur af :)

Voor alle verlagingen bent U welkom in Breda www.vcds-coding.nl Voor al je aanpassingen en coderingen Whatsapp/Tel +31 6 15228709

Antera,

als ik beide units bestel (links/rechts), kan ik dan een afspraak bij je maken om de bekabeling/het installeren + omcoderen te regelen?
je kan me bereiken op ************ mocht jij dit kunnen...

thanks !!

Moderator: doe telefoonnummers aub in een pb, voor je eigen plezier (y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo AW Highline R-Line  1.0 TSI 95pk —> stage 1 + VAGTechniek 148PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!