Dak wrappen

JayS

Bekend lid
Spritmonitor.de
356
221
82
Hallo allemaal,

Ik wil graag het dak van mijn polo laten wrappen in zwart, dit vind ik strak lijken op een witte auto met getinte ramen. Nu heb ik van en lokale wrapper een offerte gekregen, deze wrappen het dakje voor €350,-. Is dit een beetje een goede prijs, en hebben jullie favoriete bedrijven die dit doen? (graag zo noordelijk mogelijk)
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
Stuur mij een PB, maatje van mij doet het voor 130€ als je zelf je antenne weghaalt!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Sal
Ik ga het dak van onze 6R ook laten wrappen in hoogglans zwart. Dat laat ik doen door Sven van Juicy Graphics. Voor €175,- Wat ik eerlijk gezegd al wel aan de prijs vind, maar omdat ik weet dat het dan goed gebeurd en ik er zelf niets aan hoef te doen, zoals de antenne verwijderen, vind ik het ook wel best.

Meer dan €200 zou ik echt afraden ervoor te betalen. Sterker nog. Als je niet te lomp bent kun je het eigenlijk prima zelf doen. Als je maar goed oplet op de details. Ik heb 2 auto's en een scooter gewrapped, als hobbyist, en dat zag er allemaal best fatsoenlijk uit. Budget/ervaring niveau bekeken. We, een goede vriend van me en ik, deden het in ieder geval véél netter dan sommige horror foto's die je soms voorbij zag komen.
 
  • Leuk
Waarderingen: JayS
Ik ga het dak van onze 6R ook laten wrappen in hoogglans zwart. Dat laat ik doen door Sven van Juicy Graphics. Voor €175,- Wat ik eerlijk gezegd al wel aan de prijs vind, maar omdat ik weet dat het dan goed gebeurd en ik er zelf niets aan hoef te doen, zoals de antenne verwijderen, vind ik het ook wel best.

Meer dan €200 zou ik echt afraden ervoor te betalen. Sterker nog. Als je niet te lomp bent kun je het eigenlijk prima zelf doen. Als je maar goed oplet op de details. Ik heb 2 auto's en een scooter gewrapped, als hobbyist, en dat zag er allemaal best fatsoenlijk uit. Budget/ervaring niveau bekeken. We, een goede vriend van me en ik, deden het in ieder geval véél netter dan sommige horror foto's die je soms voorbij zag komen.

Ik heb er ook al over nagedacht om het zelf te doen. Ik houd er wel van om wat "om te prutsen" met m'n projectjes, en het is eigenlijk best fail safe aangezien je het er zo af kan trekken. Ik moet me alleen even er in verdiepen..
 
Volkswagen  Golf VI  1.4 TSi 122pk 
  • Leuk
Waarderingen: M.U.Y
Ik heb er ook al over nagedacht om het zelf te doen. Ik houd er wel van om wat "om te prutsen" met m'n projectjes, en het is eigenlijk best fail safe aangezien je het er zo af kan trekken. Ik moet me alleen even er in verdiepen..
Zelf lukt je wel, het is een vlakke ondergrond. Ik heb zelf mn spiegels en me interieur gedaan. Is allemaal wel goed gelukt behalve 1 plekje daar moet ik fftjes een nieuw stukje op doen. Maar heb zelf ook me lampen en mistlampen getint.
 
Auto Customisatie bedrijf  - VW Polo 6r  1.6 TDI 201pk 
  • Leuk
Waarderingen: M.U.Y en JayS
Ik heb er ook al over nagedacht om het zelf te doen. Ik houd er wel van om wat "om te prutsen" met m'n projectjes, en het is eigenlijk best fail safe aangezien je het er zo af kan trekken. Ik moet me alleen even er in verdiepen..
Leuk en frusterend werk. Ik heb zelf mijn koplampen en achterlichten getint en ga binnenkort ook mijn dak wrappen. Ik zou zeggen zelf proberen en wie weet kan je er nog wel geld mee verdienen.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
Pas aub op dat ze niet in je dak snijden..
Sommige mensen halen serieus een mesje over de linker en rechter zijkant heen. Hoewel het voor sommige wrappers normaal is, is dit het total niet!

en ja, je krijgt serieus een lange kras in je lak.
 
Volkswagen  Polo AW  GTI | 275pk, 450nm 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en JayS
Pas aub op dat ze niet in je dak snijden..
Sommige mensen halen serieus een mesje over de linker en rechter zijkant heen. Hoewel het voor sommige wrappers normaal is, is dit het total niet!

en ja, je krijgt serieus een lange kras in je lak.
Klopt, ik ben dit helemaal vergeten te zeggen. Vergeet niet om knifeless tape te kopen als je je dak gaat wrappen!
Voorbeeld:

 
Volkswagen  Polo 6r  1.4 GTI 180pk 
  • Leuk
Waarderingen: Sal en JayS
Dak wrappen kan iedereen opzich, gewoon zelf het materiaal aanschaffen en beginnen.
Is een recht oppervlakte, geen bochten niks, moet echt makkelijk zijn.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
  • Leuk
Waarderingen: M.U.Y
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!