Dak wrappen

JayS

Premium lid
Spritmonitor.de
254
69
23
Zwaagwesteinde
Hallo allemaal,

Ik wil graag het dak van mijn polo laten wrappen in zwart, dit vind ik strak lijken op een witte auto met getinte ramen. Nu heb ik van en lokale wrapper een offerte gekregen, deze wrappen het dakje voor €350,-. Is dit een beetje een goede prijs, en hebben jullie favoriete bedrijven die dit doen? (graag zo noordelijk mogelijk)

Jay511

Bekend lid
1.300
120
Rotterdam
Stuur mij een PB, maatje van mij doet het voor 130€ als je zelf je antenne weghaalt!

• Leuk
Waarderingen: Sal

Archiebald

Sponsor
Spritmonitor.de
29
29
36
Ik ga het dak van onze 6R ook laten wrappen in hoogglans zwart. Dat laat ik doen door Sven van Juicy Graphics. Voor €175,- Wat ik eerlijk gezegd al wel aan de prijs vind, maar omdat ik weet dat het dan goed gebeurd en ik er zelf niets aan hoef te doen, zoals de antenne verwijderen, vind ik het ook wel best.

Meer dan €200 zou ik echt afraden ervoor te betalen. Sterker nog. Als je niet te lomp bent kun je het eigenlijk prima zelf doen. Als je maar goed oplet op de details. Ik heb 2 auto's en een scooter gewrapped, als hobbyist, en dat zag er allemaal best fatsoenlijk uit. Budget/ervaring niveau bekeken. We, een goede vriend van me en ik, deden het in ieder geval véél netter dan sommige horror foto's die je soms voorbij zag komen.

• Leuk
Waarderingen: JayS

JayS

Premium lid
Spritmonitor.de
254
69
23
Zwaagwesteinde
Ik ga het dak van onze 6R ook laten wrappen in hoogglans zwart. Dat laat ik doen door Sven van Juicy Graphics. Voor €175,- Wat ik eerlijk gezegd al wel aan de prijs vind, maar omdat ik weet dat het dan goed gebeurd en ik er zelf niets aan hoef te doen, zoals de antenne verwijderen, vind ik het ook wel best.

Meer dan €200 zou ik echt afraden ervoor te betalen. Sterker nog. Als je niet te lomp bent kun je het eigenlijk prima zelf doen. Als je maar goed oplet op de details. Ik heb 2 auto's en een scooter gewrapped, als hobbyist, en dat zag er allemaal best fatsoenlijk uit. Budget/ervaring niveau bekeken. We, een goede vriend van me en ik, deden het in ieder geval véél netter dan sommige horror foto's die je soms voorbij zag komen.
Ik heb er ook al over nagedacht om het zelf te doen. Ik houd er wel van om wat "om te prutsen" met m'n projectjes, en het is eigenlijk best fail safe aangezien je het er zo af kan trekken. Ik moet me alleen even er in verdiepen..

• Leuk
Waarderingen: Ugur Yildirim

Moes-Moze

Bekend lid
226
50
22
Drenthe
Ik heb er ook al over nagedacht om het zelf te doen. Ik houd er wel van om wat "om te prutsen" met m'n projectjes, en het is eigenlijk best fail safe aangezien je het er zo af kan trekken. Ik moet me alleen even er in verdiepen..
Zelf lukt je wel, het is een vlakke ondergrond. Ik heb zelf mn spiegels en me interieur gedaan. Is allemaal wel goed gelukt behalve 1 plekje daar moet ik fftjes een nieuw stukje op doen. Maar heb zelf ook me lampen en mistlampen getint.

• Leuk
Waarderingen: Ugur Yildirim en JayS

Ugur Yildirim

Actief lid
80
39
Leuk en frusterend werk. Ik heb zelf mijn koplampen en achterlichten getint en ga binnenkort ook mijn dak wrappen. Ik zou zeggen zelf proberen en wie weet kan je er nog wel geld mee verdienen.

Famous1303

Actief lid
440
44
Arnhem
Pas aub op dat ze niet in je dak snijden..
Sommige mensen halen serieus een mesje over de linker en rechter zijkant heen. Hoewel het voor sommige wrappers normaal is, is dit het total niet!

en ja, je krijgt serieus een lange kras in je lak.

• Leuk
Waarderingen: Sal en JayS

Ugur Yildirim

Actief lid
80
39
Pas aub op dat ze niet in je dak snijden..
Sommige mensen halen serieus een mesje over de linker en rechter zijkant heen. Hoewel het voor sommige wrappers normaal is, is dit het total niet!

en ja, je krijgt serieus een lange kras in je lak.
Klopt, ik ben dit helemaal vergeten te zeggen. Vergeet niet om knifeless tape te kopen als je je dak gaat wrappen!
Voorbeeld:

• Leuk
Waarderingen: Sal en JayS

Zikuno

Bekend lid
Spritmonitor.de
237
50
21
Dak wrappen kan iedereen opzich, gewoon zelf het materiaal aanschaffen en beginnen.
Is een recht oppervlakte, geen bochten niks, moet echt makkelijk zijn.

• Leuk
Waarderingen: Ugur Yildirim