Cruise control werkt niet

Voor alle forum leden en de moderators,

Het spijt me dat ik zo grof was en die ongepaste reactie plaatsten. Mijn oprechte excuses. Ik ben de afgelopen week enorm overspannen geweest en zag het even niet meer zitten. Waarschijnlijk is er gesjoemeld aan de KM stand van de Polo die ik pas geleden heb gekocht. Er zijn zoveel zaken die nu pas duidelijk worden met deze auto dat ik er een rotgevoel over heb. Helaas heb ik maar heel weinig centjes en voor mij was deze aanschaf al een rip uit mijn lijf. Na een lang ziekte proces kan ik niet zoveel tegenslag meer verdragen merk ik en dat resulteerde in deze reactie.

Nogmaals sorry... de reacties begrijp ik volledig en ik ben het er helemaal mee eens.
 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr en iichel
Mijn polo is van Augustus 2011, "after may" dus.

Nog een tip: dat je Polo van Augustus 2011 is betekend niet dat deze ook "after may" is gebouwd ;) Kan we een showroom auto zijn geweest of iets dergelijks :)

Hoop dat je snel een oplossing kan vinden, Maik woont in de buurt van Utrecht met een originele Ross-tech, echter heeft hij op moment wat beperkt tijd beschikbaar ben ik bang..
 
Laatst bewerkt:
Prima, no worries joh! Ben je ondertussen al verder met het probleem van de cruise control? Zekeringen gecheckt?

Hoi, dank jullie wel voor het begrip. Ik ben wel iets verder gekomen... had even wat tijd nodig één en ander uit te zoeken. Er is gelukkig niet gesjoemeld aan de KM stand van de auto en op zich valt het mee qua mankementen en slijtage. Ik heb de zekering van de cruise control wel vervangen maar dat heeft niet geholpen in mijn geval. Het lampje gaat wel aan als je hem aanzet maar de cruise control reageert niet. Ik zal het dan ook moeten laten uitlezen met zo'n origineel apparaat maar dan kan ik er alleen mee naar de VW dealer vrees ik want ik zou niet weten wie anders.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!