Cruise control werkt niet VW Polo 1.2 TDI 2012.

Hallo ik heb recent een VW Polo 1.2 TDI 2011/2012 auto rijdt heerlijk alleen recent op de snelweg probeerde ik de cruise control uit de cruise control knop op de schakelaar werkt maar er is geen lampje zichtbaar op de dashboard wanneer ik de knopjes indruk snelheid omhoog of omlaag wordt niet op gereageerd door auto

Auto uitgelezen gaf melding voor cruise control wat zou ik moeten doen waar kan het aanliggen graag hoor ik jullie advies/expertise.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Dat weet ik eerlijk gezegd niet weet alleen dat me vriend zei geeft melding cruise control aan was het enige melding ik zal weekend opnieuw gaan uitlezen en de foutmelding fotograferen.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
Denk dat daarom je airbag sensors aan het klagen zijn. En check even de bedrading die linksvoor in de motorruimte loopt op beschadigingen
Oke oke ik zal er eventueel morgen proberen naar te kijken toen ik de lamp verwisselde linksvoor zag ik een rode draad die los zat en een rode draad die gekoppeld was op mijn accu op de nul heeft dat misschien eventueel wat ermee te maken.

Trouwens bedankt nog voor je antwoord
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!