Cruise control werkt niet. lampje brandt wel

Ben ik weer!


Mijn cruise control werkt helaas niet. Als ik mijn cruise control aanzet, dan zie ik het lampje wel branden op het dashboard maar, de cruise control doet verder niks.

Ik heb het stekkertje van de koppelingsschakelaar er even uitgehaald en schoongemaakt, maar dit had geen zin. Ik had ook even de knopjes van de cruise control ingespoten, maar dit hielp niet.

(univerzele) Uitlees apparaat geeft ookbgeen foutcodes aan

Heeft iemand dit eerder meegemaakt? hoe zou kunnen achterhalen of het aan de koppelingschakelaar ligt of aan de knopjes. Is er iemand die weet of het veel werk is om de knopje/schakelar aan het stuur te vervangen?


Alvast bedankt.

Het lampje brandt wel en het is vgm ook een origenel cruise control.
 

Bijlagen

  • 20190410_192353.jpg
    20190410_192353.jpg
    957.1 KB · Weergaven: 27
Laatst bewerkt door een moderator:
volkswagen  polo 9n1  1.4 16v 
Ik ga eens bij de dealer langs, om te kijken of ze wat kunnen vinden. Ik heb niet super veel verstand van uitlezen, maar wat basis dingen kan ik wel. Ik gebruik momenteel een autel uitlees apparaat en heb t ook met een bleuthoot obd2 geprobeerd.
 
volkswagen  polo 9n1  1.4 16v 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!