Corne,Polo6RBM GOLF 6 GTI POOK EN GTI PIANO BLACK UPDATE!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

Corne echt mooi polotje!!!
En da interieur is ook echt netjes!!!
Heb et bijna etzelfde besteld als jou Big Grin
Vraagje ik zie da je gti stuurtje hebt gezet,euhm is het mogelijk om je airbag van je polo highline stuurtje in dat gti stuurtje te plaatsen?
Heb mn gti stuurtje al maar zonder airbag?
Zoja werken ook de knoppen rechts? Big Grin
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

kdenk dat je het beste gewoon ff naar de VW Dealer kan gaan en dan vragen hoeveel het kost om dit erin te laten bouwen als jij het stuurtje levert
ik gok toch wel dat ze er 100-200 euro voor vragen gezien dit niet vaak gedaan word...Airbag gewoon overzetten naar de nieuwe denk ik, maar er gaan wel een hoop lampjes weer branden na het overzetten van het nieuwe stuur dus die moeten allemaal weer uitgezet worden door de dealer.
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

cornesagt zei:
folie kost rond de 200 a 250 euro en ben je het beu of ruil je de auto in en de dealer heeft het liever orgineel kun je het zo verwijderen en met spuiten zit je er aan vast.

Ik heb een vriend die in reklame werkt (gelukkig kon ik hem herrineren). Hij zegt dat ie voor mij voor 100 euro wel wilt doen. Maar hij zegt wel dat ik sowieso geen wasstraat moet nemen enz. omdat het sneller krast dan gewone lak.

Heb jij ook zoeits gehoord? En hoe zit het met verkleuren met zonlicht enz?
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

lijkt me best een leuke toevoeging dat GTI stuur...laat het even weten wat het gekost heeft Tommeke...wie weet koop ik ook een GTI stuurtje van MP en dit laten inbouwen (als het inbouwen niet 300 euro gaat kosten tenminste...)
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

@HakanC
dat het eerder krast kan ik wel geloven maar er niet mee door de wasstraat kunnen lijkt me ver gezocht.verkleuren ben ik helemaal niet bang voor als een bus beplakt is met reklame stikkers blijft dit toch ook mooi en die gaat ook echt wel eens door de wasstraat.
 
Re: Corne,Polo6RBM GOLF 6 GTI POOK EN GTI PIANO BLACK UPDATE

Wat een interieur, écht heel mooi!! Big Grin

Hoe is het je gelukt om er een GTI pook op te zetten?. Ik zou wel een GTD pook willen..

Oh.. en je hebt een PB!
 
Re: Corne,Polo6RBM GOLF 6 GTI POOK EN GTI PIANO BLACK UPDATE

cornesagt zei:
UPDATE:

ik heb een golf 6 gti schakelpook gemonteerd en de radio omlijsting zwart laten spuiten. (met dank aan ger)

heb nog een set radio omlijsting in piano black te koop.


Wat wordt de volgende stap Corne ??

Climate verlichting zwart-wit in plaats van blauw ???
Heb het op het duitse forum gezien.
Ziet er heel mooi uit, zeker omdat je verder ook geen blauwe verlichting hebt met de RNS310.
 
Re: Corne,Polo6RBM GOLF 6 GTI POOK EN GTI PIANO BLACK UPDATE

MyPoloCandy zei:
Wat een interieur, écht heel mooi!! Big Grin

Hoe is het je gelukt om er een GTI pook op te zetten?. Ik zou wel een GTD pook willen..

Oh.. en je hebt een PB!


de pook eropzetten was best veel werk,oude pook eraf alle nietjes eruit halen van de lederen zak en bij de nieuwe pook weer terug erin en weer ombuigen . denk toch gouw 2 uur mee bezig geweest .

wat mijn volgende stap is weet ik nog niet polobm!
 
Re: Corne,Polo6RBM GOLF 6 GTI POOK EN GTI PIANO BLACK UPDATE

Ik zie ook op de foto dat bij jouw alle knoppen in het paneel waar de achterruit verwarming, paniek lampen etc. zitten. Ik ben nu benieuwd waar die laatste voor is. En kun je ook zo een knop los bestellen ?

Start stop volgens handboek..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!