Corne,Polo6RBM GOLF 6 GTI POOK EN GTI PIANO BLACK UPDATE!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo allemaal, ik ben corne sagt en heb ook een nieuwe polo 1.2 tdi bm besteld in de kleur wit.
heb als opties alles wat er is en als extra nog een highline grill onderin,leer met rood stiksel,rvs instaplijsten,gti pedalen,grome strip op de koffer,18" radius r12 wielen,dak laat ik zwart plakken en een golf 6 gti stuur waarvan ze nu aan het uitzoeken zijn of dit gaat passen en of de airbag overgezet kan worden (iemand met ervaring hiermee hoor ik het graag.)verder zou ik ook nog een gti grill willen maar dat moet ik nog even navragen wat deze kost.zal proberen even wat foto's te uploden van de wielen enz.

groeten corne.
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

Dat is nog eens een binnenkomer, mooie plannen allemaal!.

Zodra je iets meer weet over dat GTI stuur, wil je het dan even hier posten. Ik denk dat je daar een hoop mensen mee helpt, ben benieuwd!.

Al iets bekend over wanneer je je polo op kan halen?.
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

Welkom op het forum! Mooie wagen met mooie plannen. Ben benieuwd naar de foto's.
Het GTI Stuur moet passen. Ik heb zelf n 9N en heb een GTI stuur besteld. Hier zit wel de luchtzak bij.
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

ik verwacht de polo pas in feb. 2011.
de foto van het leder heb ik zo van de dealer gekregen als voorbeeld vandaar.
en als ik meer nieuws heb over het gti stuur laat ik het gelijk weten!!
heb nog een foto gevonden van mijn golf v tdi gti uitgevoerd met de radius r12 velgen in 19" mischien wel leuk al is het geen polo.[attachment=0:6tu8wm6g]golf 20.jpg[/attachment:6tu8wm6g]
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

Hey Corne,

Ik krijg rond week 46 mijn BM,vol spanning dus,of ie dagelijks aan mijn behoeften voldoet...

Maar waarom GTI grill enz...als je een BM rijdt....Staat leuk,dat wel,maar als je je waggie start hoor je toch echt maar een 3cil dieseltje....

Wilde ik even kwijt.

Groet,Stefan
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

Heb vandaag ook mijn GTI stuur besteld ;) .

Zal stukken lekkerder in de hand liggen dan dat kunsstof stuur.

GTI grill is wel geinig, alleen mijn voorkeur gaat uit naar een grille zonder logo en het rood zwart gemaakt. Maar goed dat is mijn keuze :)

Je zou ook het logo kunnen vervangen door TSI of TDI, daar zijn vast grill badges voor.
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

Ik vond deze foto op polo9n.info, zo zou ik mijn grill zelf ook wel willen.

gtigrill-1.png
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

Ik vind persoonlijk wel iets hebben om je auto naar eigen smaak/wensen te laten veranderen. Zolang het maar niet overdone is. Dat maakt het alleen maar leuker op de wegen, een GTI grill moet opzich zekers kunnen. Maar zou wel de GTI badge eraf halen als dat mogelijk is ?
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

Welk stuur wil je precies?

Golf 6 GTI met knoppen?
Golf 6 GTI zonder knoppen?
Rode of grijze sticksels?

Het kan nl allemaal.
lees maar eens bij onze oosterburen op het forum:

http://www.motor-talk.de/forum/scirocco ... %3Blenkrad

Of je ook een nieuwe airbag moet kopen hangt af van wat er nu origineel in de Polo besteld is.
Als je een Golf GTI stuur met knopjes wil, doe je er volgens mij goed aan ook een Polo te bestellen met knopjes op het stuur.
Dan hoef je geen nieuwe airbag te kopen, en deze dus ook niet opnieuw bij de auto aan te melden.

Ben wel benieuwd naar de "live" foto's van het leren interieur.
 
Re: voorstellen corne en info van mijn 6r bm

ik heb een polo met mf stuur dus ook een mf gti stuur met rode stiksel hoop inderdaad dat de airbag over gezet kan worden schilt een hoop geld!(ervaring hier mee laat het aub weten!!)
de grill in de rode polo hier terug is nog mooier dan de gti grill en inderdaad het gti logo moet weg.
 
hier de foto's van de witte 6r van corne FULL OPTION'S

de opties van mijn auto zijn:

-alle opties af fabriek zitten erop op de hooft airbags na
-golf 6 gti stuur rood gestikt
-zwart leer rood gestikt
-gti grill met gtd logo
-kappen en middegrill in kleur gespoten
-highline ondergrill met grome strip (en in de kleur dus)
-donkere achterlichten
-uitlaatsierstuk aan demper gelast en stukje uit de bumper gezaagd
-r line logo achterzijde
-onder kap achterbumper (het zwarte deel net boven de sierstukken)in hoogglans zwart gespoten (nog niet op de foto te zien licht bij spuiter)
-grome kofferbakstrip
-zwart dak
-xenon
-led verlichting in stadslicht en nr. plaat verlichting
-winterbanden
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option

@ Corne, 2 topics is niet nodig. Heb ze voor je samengevoegd.
Je kunt je update's en derg. Gewoon in je bestaande topic plaatsen ;)

Maarre strakke bak :cool:
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option

zijn dat 17 of 18 inch? kan het niet zo zien...

volgens mij had die eerder verteld dat die knoppen nu werken maar zodra die aan die hendels gaat zitten voor ruitenwissers dan doen zijn knoppen op het stuur niet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!