Corne,Polo6RBM GOLF 6 GTI POOK EN GTI PIANO BLACK UPDATE!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

Kon je ook een ander motief erin laten zetten en de stoel eventueel iets op laten vullen? Dan bedoel ik met name de wangen iets dikker? Of trekken ze er alleen nieuw leer over?

Hoe zitten de stoelen btw :)
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

Ziet er netjes uit! Mag ook wel voor 1850,-Euro ;)

Maar zie ik daar nu een Golf VI stuur? Past dat zonder problemen.. Ik heb zelf een multifunctioneel stuur besteld, werkt dat gewoon op dat stuur?

Nog even een gek vraagje, wat voor sluitingen hebben de vloermatten in de auto? een ovale sluiting met een draaiknop of een ronde druk sluiting? Ik bestel mn matten zelf!
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

met zoan stuur af fabriek past een gti stuur en kun je de airbag overzetten de knoppen op het stuur werken ook zelfs de rechterkant werkt. de matten zijn met een ronde druk sluiting.
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

Hen6Ri zei:
Ik zit nog te wachten op mn polo, maar heb wel een prijsopvraag gedaan bij Eurocar autobekleding voor leer. Gewoon alleen leer komt op ongeveer 1150,- dachten ze en een combinatie van leer met alcantara zou rond de 1350,-Euro komen.

Vind het meevallen die prijzen :)

Valt mee idd ik heb 1450 betaald Big Grin

Eurocar is wel een goedkope! ik denk dat het leer wel goed is hoor ;) gewoon mooie bekleding voor een lage prijs...trouwens na het bekleden zal je airbag lampje weer gereset moeten worden door je dealer ;) het is maar dat je het weet...dat had ik ook moeten doen
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

cornesagt zei:
met zoan stuur af fabriek past een gti stuur en kun je de airbag overzetten de knoppen op het stuur werken ook zelfs de rechterkant werkt. de matten zijn met een ronde druk sluiting.

had je nog problemen met het installeren van je GTI stuur?of ging dat probleemloos bij je dealer?
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

Hen6Ri zei:
Kon je ook een ander motief erin laten zetten en de stoel eventueel iets op laten vullen? Dan bedoel ik met name de wangen iets dikker? Of trekken ze er alleen nieuw leer over? Hoe zitten de stoelen btw :)

@Hen6ri = > Ik heb helaas nog geen foto's van mijn eigen stoelen. Maar zoals ik al schreef viewtopic.php?f=41&t=1026 , origineel Polo 6R Highline interieur niks voor jou? Half leer/suede! En zitten 10x beter dan de standaard BM stoelen (ondanks super mooi leer overtrokken zoals bij Cornesagt en KYC, sorry jongens!)

@ Cornesagt => je stuurtje is idd :cool: Tjee.. en hoe je al schrijft, op Marktplaats zijn er nogal een aantal te vinden! Ik heb je hele blog terug gelezen en je bent super positief over het stuur! Mag ik nog een aantal vraagjes stellen om e.a. duidelijk te krijgen:
- wat heb je bij de dealer betaald hebt om het stuur daadwerkelijk te installeren?!
- moesten er nog fout meldingen worden weggewerkt?!
- als ik het goed heb werkt links altijd (net zoals bij het BM MFS)?!
- rechts is dan het keuze menu van de "boordcomputer" zoals je ook vanaf de stuurhandel BM kunt bedienen?! (met dien verstande, eenmaal handel gebruikt, dan werkt stuur niet meer totdat je de auto opnieuw start)
- Airbag 6R MFS past deze in een golf VI stuur?! zo ja heb je dit door de dealer laten ombouwen en zat bij de prijs inbegrepen.

Zelf vind ik een zwart MFS stuur wel mooi zonder GTI aanduiding! :eek:
Thanks for the answers!

AANVULLING:
@ Cornesagt (maar ook anderen)! Met zo'n mooi stuur moet je ook een mooie claxon hebben en niet dat getrut van de BM claxon! Heb jij (of iemand anders) al een mooie dubbeltonige claxon?!
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

RomeoHotel,

het stuur heb ik er door de dealer in laten zetten. had het stuur op internet gekocht en afgegeven bij de dealer en ze hebben het er kosteloos ingezet bij aflevering.de bediening van het stuur werkt zoals je ook al schreef.over foutmeldingen heb ik niks gehoord en de airbag hebben ze overgezet van mijn eigen mf stuur en dit ook kosteloos. heb je nog meer vragen hoor ik het wel.
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

@Hen6ri = > Ik heb helaas nog geen foto's van mijn eigen stoelen. Maar zoals ik al schreef viewtopic.php?f=41&t=1026 , origineel Polo 6R Highline interieur niks voor jou? Half leer/suede! En zitten 10x beter dan de standaard BM stoelen (ondanks super mooi leer overtrokken zoals bij Cornesagt en KYC, sorry jongens!)

Daar heb je wel gelijk in.. Het zal waarschijnlijk ook nog wel goedkoper zijn dan het laten bekleden! Ik ben idd ebay en de tweedehands markt aan het afstruinen voor stoelen.. Zijn alleen nog niet in grote getalen aanwezig :s
 
Re: Corne, Polo 6R BM Full Option UPDATE!!!!

verklaar me maar voor gek maar vond de comfortline stoelen lekkerder zitten dan de highline stoelen :S misschien ligt dat echt puur door de bluemotion weggedrag
maar ik kan begrijpen bij een TSI motor je echt wel wilt knallen en meer zijdelings steun nodig hebt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!