Composition Colour Bluetooth | Polo 2018

Is sowieso een AW. Een 6C heeft niet dit type dashboard.

Een random foto van het internet maar hier kan je beide modellen naast elkaar zien
(Links in het wit de AW, rechts in het blauw de 6C)

1623680070643.png

Mocht je helemaal zeker willen zijn, dan staat het normaalgezien ook op je kentekenbewijs en/of je gelijkvormigheidsattest
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.2 6v 60pk BBM 
  • Leuk
Waarderingen: Clawow
Dankjewel @Rainesh Ik ben in contact met @dov. Zou je mij nog even voor de zekerheid willen vertellen welke andere mogelijkheden ik heb (en wat dat ongeveer kost).

Ik hoopte namelijk op een softwarematige oplossing (ookal kost die een paar honderd euro).
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 
Dankjewel @Rainesh Ik ben in contact met @dov. Zou je mij nog even voor de zekerheid willen vertellen welke andere mogelijkheden ik heb (en wat dat ongeveer kost).

Ik hoopte namelijk op een softwarematige oplossing (ookal kost die een paar honderd euro).
software tovert geen hardware in je toestel
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!