Composition Colour Bluetooth | Polo 2018

Hallo allen,

Ik heb misschien wel de miskoop van het jaar gemaakt. Auto grondig gecheckt op alle ins- en outs, onderhoudsboekje bestudeerd, buitenkant, motor noem het maar op alles prima en perfect.
Nu komt het: Ik rijd weg bij de dealer, geen bluetooth. Online onderzoek wijst uit dat dat helaas niet mogelijk is op de Composition Colour, wel op de Composition Media.
Naast een FM frequentie transmitter zie ik geen andere mogelijkheden.

AppConnect is ook niet beschikbaar en een 'dure' upgrade naar een Composition Media is volgens (3!) Volkswagen dealers onmogelijk.

De moed is ver beneden mijn schoenen gezakt, het is een auto uit 2018 en ik ben aan het leuren voor bluetooth, moet niet gekker worden. Zowel verontwaardigd als bloedkokend gek word ik hier van. Wat voor tips hebben jullie - mocht het dan al eerder voorgekomen zijn. Er is geen USB, AUX voor handen, alleen een SD slot.

Mogelijk hebben jullie de gouden tip.

Groeten en bedankt alvast,

Clawow
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 
Mijn voorkeur gaat uit naar een andere oplossing omdat het natuurlijk mooi 1 geheel is zoals het nu is. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar hetgeen jij verkoopt.

Mochten er in de tussentijd mensen nog andere tips hebben hoor ik het graag.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 
Beste
Niet getreurd :eek:
Er is een mogelijkheid om een unit in te bouwen
Via Cartronic in Den Haag
Zij doen alleen maar vw audi skoda en seat
Alle accessoires elektronica inbouwen
Kijk maar op de site https://www.cartronic.nl/
Niet goedkoop maar supergoed

Gr Ron:cool:
 
Volkswagen  Polo Highline  TSI 1,0 DSG 7 
  • Leuk
Waarderingen: Clawow
Zijn gewoon achteraf in te bouwen, heb ik ook laten doen. Dan heb je voor nog geen 200 euro bluetooth bellen en muziek / DAB+, in de originele composition colour. Unit kopen en door @Rainesh laten inleren.

 
Polo  6c  Verkocht 
Beetje verwarrend maar TS schrijft een Polo uit 2018 te hebben en er staat 6c in het onderschrift. Zal wel een AW zijn
 
Volkswagen  ID3 First Max  58 kWh / 204 pk 
Laatst bewerkt:
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
  • Leuk
Waarderingen: Clawow
Moet ik anders even mijn kenteken geven? Want het is misschien onhandig omschreven wat voor auto ik nu daadwerkelijk heb.
Het betreft in ieder geval het nieuwere type dashboard.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!