Complimenten.... Vertel!

Toen in 2010 net mijn TSI had dumbs up leuke gezichten, en nu kijken er mensen lelijk joh pff ! maar ook nekken brekers haha

En een hoop mensen me complimenteren met me 'Golf' Stick Out Tongue
 
Ik was vorig weekend mijn 15" groenlandjes aan het terugzetten (want de 17 inchers moeten even langs de velgendokter). Krijg ik bij het derde wiel een compliment van een langslopende senior.

"Puike wieltje hoor", zei hij.

Dus ik kijk 'm aan, met zo'n TSW wiel in de handen. Wijst die oude rukker naar de groenlandjes!!! Kssshht.. en nou weer rap terug achter de geraniums, maffe seniel!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Gisteren een groot compliment gehad :mrgreen: was aan het inparkeren en iemand die zijn hond aan het uitlaten was ging op zijn plaat omdat hij naar mij keek en niet waar hij liep haha!
 
Gaaf! Ik krijg nu van vrienden en bekend veel te horen dat ze het een hele verbetering vinden dat ik nu een fijne auto heb ipv een klein koekblik :)
Tevens ook veel complimenten over de kleur Big Grin
 
Hahaha lol @ dave!:mrgreen:

En rijd jij nu ook een golf Bas?;)
Of is t bij jou nog wel een polo?Stick Out Tongue
Bij mij is t sinds een tijdje van de blauwe golf. Zelfs op de meet, alle polo's op t gras, komt er een gezinnetje langs fietsen, 'kijk allemaal golfjes!' :lol:
 
VW  6R  1.2TDI 
@Gewoonjan, zelfs mijn collega waarmee ik al in de ploeg zit sinds ik de auto heb weet pas sinds een week dat het een Polo is :/
@Bas, was NIKS mis met je vorige hoor! schitterend koekblikje was het
 
Mijn polo is niet eens zo bijzonder wel een paar leuke:

Kwam een vader met zijn zoon langslopen tijdens sleutelen aan de audio zoontje jaar of 2 liep nog moeilijk strompelt naar me polo pakt m vast aan de voorkant en wilde m niet laten gaan waarop paps zei mooie auto he jonge, ik zei nog een paar jaartjes wachten vriend haha toekomstige polo rijder !

En de bekende "nette golf" op me werk, en de velgjes vallen op ook bij de buurman ( en t geluid wat uit de achterbak komt vind ik wel een complimnt als de buurman zegt dat hij me van ver hoort aankomen of t wat zachter mag Big Grin )
 
Soort compliment: De Polo wordt kennelijk op de weg als een volwassen auto gezien/gevoeld. In ieder geval de GTI.

Ik rijd nu een paar weken in de citybug (Toyota Aygo) en merk dat het overige verkeer daarop anders reageert. Op de snelweg voegen ze nog vlug even voor me in -noem het gerust snijden-, bumperkleven is heel gewoon. Ook in stadsverkeer merk ik dat er anders (niet?) naar de auto wordt gekeken c.q. er geen rekening mee wordt gehouden.

Voor de Polo reed ik o.a. BMW en Audi, nu voor het eerst sinds jaaaaren een klein autootje en alles wat daarover geschreven is wordt bevestigd. Het valt écht op.
 
weer 2 dingen toe te voegen aan je to do lijstje? ;)

Tja je kent me vast ondertussen, als het erin komt moet het OEM zijn en dat schijnt een K klus te zijn! Overigens wel een prioriteit hoor. Was laatst bij een klant die zij ook nou dat is nou weer jammer zo'n mooie Polo en dan het sleuteltje moeten draaien om de deur open te maken. Toen zei ik nog helemaal mee eens!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!