Complimenten.... Vertel!

Hoe ik dat gedaan heb? Geen idee XD ik had die foto bij VW NL op het prikbord geplaatst zo van : Kijk zo kan een Polo er ook uit zien. En een paar dagen later log je in op FB en dan zie je ineens je Polo op de FB pagina van VW NL staan Big Grin
 
Ik heb een standaard Polo GTI (met ABT tuning) in het wit. De meeste omkijkers zijn petjes/bontkraagjes/sjonnies. Ik heb dan ook van die foute dobbelsteentjes achter de voorruit hangen. Vind ik wel horen bij zo'n auto. :)
 
Laatst toen ik mijn autootje aan het wassen was, kwam er een echtpaar langs fietsen en die zeiden tegen elkaar toen ze langs mij heen kwamen: "Die wagen ziet er altijd zo netjes uit!"

Maar mijn auto heeft ook redelijk wat bekijks van jonge gastjes en dat vind ik toch ook wel erg leuk! (zolang ze er maar vanaf blijven uiteraard, kijken mag, aankomen niet!)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Vandaag bij XT-Motorsports geweest, daar kwam een al wat oudere man binnen stappen tijdens werkzaamheden aan mijn Polo en hij begon meteen: Wauw, wat een gaaf ding! Echt super vet! Mag ik even binnenin kijken? Etc etc. Erg leuk!

Hij dacht overigens dat het een Golf was, hij zei namelijk: Een vriend van me heeft ook zo een gekocht, maar die heeft 4 uitlaten? Toen zei ik, dat is waarschijnlijk een Golf 6 GTI? O is dit geen Golf? Krijg nou wat! Dat hoor je overigens wel vaker, mooie Golf. Hehe!

Het mooie is, de man had zelf een verschrikkelijk dikke bak:

33w76lk-1.jpg




Een dikke Audi S8 V10, en dan toch nog zo enthousiast praten over een Polo! Top vind ik zulke mensen! :cool: Niet zo van, pfff een Poooolooo, whaaaa. :lol:
 
Mooi inderdaad, zo'n reactie.
Ik ben nog van de generatie die de introductie van de eerste Golf heeft meegemaakt en erin heeft gereden en die was ook niks groter, zo niet kleiner dan de huidige Polo.
 
heerlijke auto die s8!!

ik vind het altijd een mooi compliment als mensen op een meeting de moeite nemen om je auto op de gevoelige plaat te zetten en later die foto terug te vinden op internet!
 
heerlijke auto die s8!!

ik vind het altijd een mooi compliment als mensen op een meeting de moeite nemen om je auto op de gevoelige plaat te zetten en later die foto terug te vinden op internet!
Dit heb ik ook al eens meegemaakt. Het bedrijf die het op maat gemaakte uitlaatsysteem van RVS onder mijn cross heeft geplaatst heeft n foto ervan op hun site gezet. Is wel geinig als je dat later terug ziet. Hun hadden nog nooit iets met een cross polo gedaan n.l.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!