Complimenten.... Vertel!

Gebeurde me van de week: ik zet mijn Polo op een rustig parkeerterrein, waarop een parkeerwacht een en ander in de gaten houdt. Ik zie hem kijken naar mijn auto en als ik uitstap zegt ie: "Mooie auto hè, die nieuwe Polo. Sowieso is dit een mooie uitvoering trouwens." Natuurlijk geef ik hem gelijk Stick Out Tongue en we praten nog even verder over de auto.

Dit was niet de eerste keer dat ik op deze manier werd aangesproken, is al een keer of 3, 4 gebeurd, o.a. bij de autowasstraat en op het parkeerterrein van een winkelcentrum.

Kennelijk maken onze Polo's wat los bij de autoliefhebber. Zijn er meer met dergelijke ervaringen? Laat maar horen dan!
 
Ik heb ook regelmatig complimenten gehad bij het poetsen of op parkeerplaatsen. Altijd leuk voor je ego :eek:)
Vanwege het importeren zit er een "nieuw" kenteken op en vroegen mensen of ze nieuw was. "Nee hooor uit 2002. Zow die er nog goed uit!"
 
Is wel grappig, mijn vrouw werkt sinds een paar maand bij een golfclub. Iedere dag is het daar ontzettend druk, weer of geen weer. Je kent het wel, allemaal van die patsers in dikke Audi's, BMW's, Mercedes enz. De auto heeft daar dus een vaste parkeerplek en staat meteen vooraan. Hij springt dus gelijk bij iedereen in het oog. Vaak krijgt ze dan ook vaak de vraag van wie die mooie rode Polo is die daar vooraan staat. En van "is dat nou een echte Polo 'R"? Dan zegt ze 'nee, dat is een gepimpte Polo BM'. Maar altijd fijne reacties en complimenten. Kijk, daar was ik hem nou iedere week voor.:mrgreen: :lol: Stick Out Tongue
 
Ik krijg ook wel af en toe wat complimenten op parking en thumbs up van tegenliggers, en als ik voorbij technische middelbare school rijdt tijdens de pauze voel ik me net een attractie, al die gapende jonge gastjes Stick Out Tongue
 
Krijg wel regelmatig complimenten over m'n velgen en/of de aggressieve looks.

Maar de leukste kreeg ik een paar dagen terug. Toen was ik wat aan het jagen achter een Alfa Romeo 164 2.4JTD aan. Ik zag aan de rookwolken die er onderuit kwamen, dat 'ie steevast elke kans aangreep om bij me vandaan te komen. Maar 't lukte 'm niet echt; pas boven de 140 km/h was de (overigens zwaarbeladen) Alfa merkbaar vlotter. En eenmaal op 't klaverblad aangekomen, moest ie in het bochtenwerk toch echt een voorwielaandrijver voor laten gaan, ghehe.

Maar was erg cool; want toen ik even later afsloeg kwamen de heren er even naast rijden en kreeg ik een zeer sportieve thumbs-up :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!