comming home en leaving home vagcom

Hallo
Ik ben bezig geweest met het inschakelen van comming home en leaving home
Op mijn polo 6r maar ik krijg het niet werkend
Het inschakelen van de functies gaat wel via vagcom maar het werkt verder niet.
Mijn polo heeft bochten verlichting via mistlampen geen apparte lamp.
En ik heb het licht en zicht pakket met de licht sensor waardoor mijn licht aan gaat op 0 stand
Heeft iemand hier ervaring mee en weet hoe ik dit wel werkend krijg.

Alvast bedankt silence112
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 69pk Style 
Coming home werkt wel maar je moet dan met groot licht seinen voordat je uitstapt. Helaas niet automatisch zonder extra module.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
Goede vraag. Vroeg mij af of dat kon. Vorige auto Opel Corsa kon dat wel. Met de sleutel. Dat de auto je gedag zegt met zijn lichten aan zodra je hem ontgrendeld. Ook handig in het donker. Maar ook mijn polo heeft niet de automatische verlichting :/
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Yep maar een 6C in een 6R retrofitten is ook weer lastig. Ben er wel mee bezig maar toch..

6R... Ga het nog 1x uitleggen zodat de zoekfunctie het ook oppakt.

Voor CH/LH kun je 2 dingen doen:

Auto zonder start/stop en/of fabriek af xenon: China ch/lh module met auto light. Werkt ook alleen op deze auto's, op auto's met xenon en/of start stop springen de dimlichten niet aan. Je ch/lh is dan alleen de stadslichten en kenteken lichten.
Kosten ca 50 euro.

Auto's met start/stop en/of fabriek xenon moet een regen/lichtsensor hebben bij de binnenspiegel.
Heb je dit dan kun je een kabelsetje maken/kopen, inbouwen en met vcds activeren. Reeds een aantal tevreden klanten. Lichtschakelaar moet vervangen worden.
Je moet dit wel met vcds activeren en dan heb je:
- automatisch inschakelende verlichting. Lichtdrempel instelbaar.
- leaving home automatisch
- coming home via groot licht seinen.
Kosten ca 115 euro.
 
  • Leuk
Waarderingen: Blackcougar4 en kawazxr
Yep maar een 6C in een 6R retrofitten is ook weer lastig. Ben er wel mee bezig maar toch..

6R... Ga het nog 1x uitleggen zodat de zoekfunctie het ook oppakt.

Voor CH/LH kun je 2 dingen doen:

Auto zonder start/stop en/of fabriek af xenon: China ch/lh module met auto light. Werkt ook alleen op deze auto's, op auto's met xenon en/of start stop springen de dimlichten niet aan. Je ch/lh is dan alleen de stadslichten en kenteken lichten.
Kosten ca 50 euro.

Auto's met start/stop en/of fabriek xenon moet een regen/lichtsensor hebben bij de binnenspiegel.
Heb je dit dan kun je een kabelsetje maken/kopen, inbouwen en met vcds activeren. Reeds een aantal tevreden klanten. Lichtschakelaar moet vervangen worden.
Je moet dit wel met vcds activeren en dan heb je:
- automatisch inschakelende verlichting. Lichtdrempel instelbaar.
- leaving home automatisch
- coming home via groot licht seinen.
Kosten ca 115 euro.
Zit er onderling dan zoveel verschil in 6r/6c?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Yep maar een 6C in een 6R retrofitten is ook weer lastig. Ben er wel mee bezig maar toch..

6R... Ga het nog 1x uitleggen zodat de zoekfunctie het ook oppakt.

Voor CH/LH kun je 2 dingen doen:

Auto zonder start/stop en/of fabriek af xenon: China ch/lh module met auto light. Werkt ook alleen op deze auto's, op auto's met xenon en/of start stop springen de dimlichten niet aan. Je ch/lh is dan alleen de stadslichten en kenteken lichten.
Kosten ca 50 euro.

Auto's met start/stop en/of fabriek xenon moet een regen/lichtsensor hebben bij de binnenspiegel.
Heb je dit dan kun je een kabelsetje maken/kopen, inbouwen en met vcds activeren. Reeds een aantal tevreden klanten. Lichtschakelaar moet vervangen worden.
Je moet dit wel met vcds activeren en dan heb je:
- automatisch inschakelende verlichting. Lichtdrempel instelbaar.
- leaving home automatisch
- coming home via groot licht seinen.
Kosten ca 115 euro.

Vriendelijk bedankt voor je uitleg. in dit geval heb ik een start stop en vind ik het niet erg dat alleen de stadslichten en kenteken lichten aan gaan met ch/lh. voor 50euro wil ik het wel proberen, waar kan ik de module bestellen en bestaat er een how to hoe ik doe moet aansluiten?
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!