Coming home and leave + automatische verlichting.

Heb toch die automatische verlichting niet! Hier op deze schakellaar staat AUTO. Dat heb ik dus niet! En wil OOK automatische verlichting en Home / Leave licht!

Waarom is dat niet gewoon simpel plugin. Dat geneuzel dat er weer bedrading in moet van €100,- [emoji30][emoji30].

Ik denk dat je even tot 10 moet tellen en de boel opnieuw moet lezen.

Het is niet plug-in omdat elke auto anders is uitgevoerd, en afhankelijk van de uitvoering is bepaalde hardware aanwezig of niet. Zoals ik al zei; je auto voldoet aan de belangrijkste voorwaarden, en het enige wat je nodig hebt is een kabelsetje om de boel te verbinden, een OEM auto-lichtschakelaar en wat codeerwerk.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Heb toch die automatische verlichting niet! Hier op deze schakellaar staat AUTO. Dat heb ik dus niet! En wil OOK automatische verlichting en Home / Leave licht!

Waarom is dat niet gewoon simpel plugin. Dat geneuzel dat er weer bedrading in moet van €100,- [emoji30][emoji30].
Wel miepen over een paar kabels voor 100 euro. Maar meestal wel een dik bedrag voor velgen over hebben en wat is 100 euro nou op 15k...

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Velgen zaten er al op. Ga niks er verder aan verbouwen. Wil gewoon automatische verlichting en ch/lh zo moeilijk is dat niet.

En ik ga toch ff kijken of een maatje het kan doen. Gewoon hier in mijn woonplaats.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Velgen zaten er al op. Ga niks er verder aan verbouwen. Wil gewoon automatische verlichting en ch/lh zo moeilijk is dat niet.

En ik ga toch ff kijken of een maatje het kan doen. Gewoon hier in mijn woonplaats.
Had je een wagen moeten pakken die dat al had scheelt je nu een hoop gezeur [emoji869]

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
vandaar dat een retrofit oplossing relatief complex en dus zowel duur is, zowel vanwege het werk dat erin zit als de onderdelen die ervoor nodig zijn.

ik heb 3 kabelboompjes gemaakt, die zijn allemaal al verkocht. mocht je nog een kabelboompje laten maken, hoor ik het wel... moet ik wel speciaal onderdelen voor bestellen
 
Laatst bewerkt:
Ik ga het denk toch niet doen. Gezien de hele polo verbouwd moet worden voor een verlichtings schakelaar. Vind ik toch beetje zonde. Heb nu wel piepjes bij op slot en van het slot.
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!