Coming home and leave + automatische verlichting.

Do-Rithm

Bekend lid
1,588
628
133
Vraag!

Zie hier veel luitjes met coming home and leave licht. Met ontgrendelen van de auto dat dan het licht aan gaat.

Heb een Highline 6R (2011) met deze schakelaar.

454c6c5e0063425de240e3521f422146.jpg


Zit dus geen automatiche verlichting op.

38c7db7119fb43583400c8464ee162a1.jpeg


En ledjes dagrij en xenon dimlicht en bochtlicht.

Kan ik daar zon andere schakelaar in laten zetten dat ik dus home licht en automatische verlichting heb?

28f70136606d685a4cea4737c22855ce.jpeg


En als dat mogelijk is kan iemand dat voor mij eventueel erin bouwen? Ik hoor het graag. [emoji4]


P.s. Heb wat zitten googlen.
En toen zag ik dit.


https://mistlampen.nl/volkswagenlichtschakelaar-lichtsensor-auto-c-l-home.html

Kan het dus niet!? Of wel?
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Het kan wel, er zal alleen een kabelboompje moeten worden gemaakt en de juiste vcds aanpassingen in de computer.

Uiteraard een andere lichtschakelaar, bijvoorbeeld 3C8941431

Zo’n Chinees setje is leuk voor het gemak van Plug & Play, maar OEM (fabrieksspecificatie) werkt over het algemeen stukken beter.

iichel kan je hier ongetwijfeld meer over vertellen, ik binnenkort misschien ook, aangezien ik dit ga installeren met wat hulp.

:)
 
Audi  A1 8X 2x S-line  2.0 TDI 143pk 
  • Leuk
Waarderingen: Do-Rithm
Ik heb zo'n Chinees setje ooit hier op het forum overgenomen. Kon het zelfs zelf installeren maar het doet niet alles wat het moet doen.
Eigenlijk gaat alleen de verlichting automatisch aan en uit. (helaas soms te laat) CH/LH werkt totaal niet en om een of andere vreemde reden is zelfs de tijdsinterval niet aan te passen. Ook kan ik mijn parkeerverlichting nu niet meer gebruiken omdat ze dan alle 4 aangaan.
Nou heb ik toch zeer weinig aan CH/LH want heb geen AB en de parkeerverlichting gebruik ik zelden tot nooit.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Je hebt een mooie polo met oem xenon.. en dan wil je goedkoop..
goedkoop wordt uiteindelijk.....

Neem nou gewoon iichel zijn kabelsetje, werkt top
(Zelf meerdere kabels gekocht bij hem, sterker nog er is er weer een onderweg:mrgreen:)
 
  • Leuk
Waarderingen: baron27 en heugt
Als je auto al is uitgerust met een sensor en oem xenon, dan is bovenstaande schakelaar gewoon geen charmante oplossing. Je bent qua uitrusting al op 90%. Ga voor zo’n kabelsetje van iichel, dat is de meest geïntegreerde methode en zoals het hoort te werken, en niet via een of andere workaround.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: onlylyon
Heb toch die automatische verlichting niet! Hier op deze schakellaar staat AUTO. Dat heb ik dus niet! En wil OOK automatische verlichting en Home / Leave licht!

Waarom is dat niet gewoon simpel plugin. Dat geneuzel dat er weer bedrading in moet van €100,- [emoji30][emoji30].
 
Honda Jazz  1.5 E:HEV EXECUTIVE AUTOMAAT  1.5 109pk 
Heb toch die automatische verlichting niet! Hier op deze schakellaar staat AUTO. Dat heb ik dus niet! En wil OOK automatische verlichting en Home / Leave licht!

Waarom is dat niet gewoon simpel plugin. Dat geneuzel dat er weer bedrading in moet van €100,- [emoji30][emoji30].

Kom eens onder die steen vandaan, ‘dubbeltje voorste rang’-verhaal.

Als je voor 2 tientjes klaar denkt te zijn, gaat hem niet worden.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!