Chrome ringen [afgerond]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Chrome ringen [afronding]

er zijn pas 3 van de 7 sets binnen, en in 1 set zat 1 gebroken ring.
van wie die is weet ik nog niet (en weet ook nog niet hoe dat dus opgelost word), maar pak het svp goed in! ik had ze zelf in een stukje noppenfolie gedaan!

ik neem aan dat iedereen mn bericht heeft gehad, eind van deze week moeten ze bij hem binnen zijn, dan gaan de goede weer mijn kant op, wie dan telaat is moet zelf voor de verzendkosten opdraaien!
 
Re: Chrome ringen [afronding]

ik ook, en heb ze op een stukje karton gelegd en toen de hele zooi ingepakt in wc papier :) dus moet goed zijn aagekomen
 
Re: Chrome ringen [afronding]

Heey allemaal!

Ik ben net terug uit Zuid-Frankrijk, dus ff een late reactie. Ik had de ringen al op donderdag 29 april terug gestuurd in noppenfolie. Dus die van mij is allang binnen :mrgreen:
 
Re: Chrome ringen [afronding]

1 . andre wolff rings is good 3 rings back = Dre @ Forum
2 . linssen stucadoorsbedrijt one ring broken 3 rings back = PoloBas @ Forum
3 . janshen hanraths group rings is good 3 rings back = ??? @ Forum
4 . jordy 4 rings back = myfirstcar86 @ Frum

mijne en die van dekker moeten ook wel aankomen een deze dagen, dan mis ik toch nog iemand op de lijst, als diegene niet de ringen opstuurt komen er ook geen goede terug!!
 
Re: Chrome ringen [afronding]

1 . andre wolff rings is good 3 rings back = Dre @ Forum
2 . linssen stucadoorsbedrijt one ring broken 3 rings back = PoloBas @ Forum
3 . janshen hanraths group rings is good 3 rings back = ??? @ Forum
4 . jordy 4 rings back = myfirstcar86 @ Frum

Ik heb de mijne via mijn werk retour gestuurd.
Nr1 ben ik, Nr3 is mijn werk. Dus ik sta 2x vermeld ?????

Maar het komt denk ik wel goed. Big Grin
 
Re: Chrome ringen [afronding]

ze zijn binnen, zal ze morgen/overmorgen op de post gooien.. heb ze ditkeer even gepast.. het is het juiste formaat, alleen blijven ze bij mij niet 123 zitten (heb ff snel geprobeerd) maar met een beetje secondelijm zitten er er dit weekend bij mij wel op denk ik!

is iedereen zn set nu opgestuurt? en voor PoloBas: de gebroken ring van jou kost 6euro, deze mag je even naar mijn rekening sturen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!