Chrome ringen [afgerond]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Chrome ringen (lichtsch. kachelbed., spiegelverst.)

Nice..

Ik heb wel interesse !

Weet iemand toevallig ook of de kacheldraaiknoppen van de Polo 6R los te verkrijgen zijn?
Het stukje wat je vastpakt om te draaien zeg maar is ook afgewerkt met gepolijst aluminum..

[resize=300:1pm1znt7]http://img364.imageshack.us/img364/15/polo23kopiren.jpg[/resize:1pm1znt7]

[resize=300:1pm1znt7]http://img375.imageshack.us/img375/7074/polo17kopiren.jpg[/resize:1pm1znt7]

Bij de bovenste foto is het niet echt goed te zien.. Maar die zien er hetzelfde uit als die van de lichtschakelaar !

Groetjes, Kai..
 
Re: Chrome ringen (lichtsch. kachelbed., spiegelverst.)

Johan zei:
Dre, welke spullen zou jij willen bestellen dan?


Gewoon alles.
********************************************************************
Heb effe geschect:
*1 ring voor de lichtschakelaar + 3 kachelringen = €35,-
* 1 kap voor de schakelaar v/d spiegels. = €14,-
 
Re: Chrome ringen (lichtsch. kachelbed., spiegelverst.)

Ik wilde graag de kachelringen en de ring voor om de lichtschakelaar bestellen:).

@ Johan, als je dit dan binnen hebt kijken we wel even hoe of wat omdat ik natuurlijk in venlo woon en jij in purmerend, maar denk dat dan via mijn tante (in purmerend) gaat lopen:)
 
Re: Chrome ringen (lichtsch. kachelbed., spiegelverst.)

Terug van de wintersport.. hier mijn bestelling Big Grin

3 ringen om kachelbediening + 1 ring om lichtschakelaar: 35euro
1 losse chrome "kap" om spiegelverstelschakelaar: 14euro
 
Re: Chrome ringen [NU DEFINITIEF BESTELLEN!!]

hej johan. Ik heb je ook al via de mail laten weten dat ik de chrome ringen wil voor me verwarming regelaars en de ring om de licht schakelaar. en dat zou ik het ook wel bij jou op willen halen. laat even wat weten ben nu een weekje center parks darom zo laat bericht kan het nog wel?? mvg: michiel bras Big Grin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!