Chrome ringen [afgerond]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Re: Chrome ringen [afronding]

Johan zei:
De verkoper mailde het volgende:

Op de meeste auto's kun je ze erop klikken, als het niet blijft zitten met secondelijm vastplakken.

tevens, de enveloppen liggen klaar voor alle mensen die ze nog niet hebben, morgenochtend gaan ze op de post!
Ik heb even gekeken net snel... alleen om je lichtschakelaar zit ie een klein beetje vast.. en bij die andere moet je toch echt lijm nodig hebben.. alleen bij de middelste van de drie.. past ie volgens mij niet eens omheen :roll:
 
Re: Chrome ringen [afronding]

Ik heb ze netjes ontvangen! :mrgreen:

Om de lichtschakelaar blijft hij lichtjes zitten, maar bij de andere 3 ringen is hij totaal niet te plaatsen :( Zelfs met secondelijm gaat het moeilijk worden!

Heeft iemand ze al toevallig erop gezet?
 
Re: Chrome ringen [afronding]

myfirstcar86 zei:
Ik heb ze netjes ontvangen! :mrgreen:

Om de lichtschakelaar blijft hij lichtjes zitten, maar bij de andere 3 ringen is hij totaal niet te plaatsen :( Zelfs met secondelijm gaat het moeilijk worden!

Heeft iemand ze al toevallig erop gezet?
Ik heb hetzelfde.. ik wacht ook hier op iemand :lol:
 
Re: Chrome ringen [afronding]

lichtschakelaar past prima in het midden passen ze voor geen meter totaal verkeerde diameter :O weet ook niet wat ik daar mee aan moet.
 
Re: Chrome ringen [afronding]

zal zaterdag eens foto's maken :), heb om die ring van de lichtschakelaar te monteren wel de schakelaar er even uitgehaald ring gemonteerd en schakelaar in de ring geschoven zodat alles nu goed vast zit, heb daarmee wel me oude schakelaar gemold die had de vorige eigenaar erin gelijmd en nu dus een nieuwe erin moeten zetten wel meteen met mistlampen voor gedaan want die is net zo duur als eentje zonder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!