Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Het kostte de grootste moeite om uit duizenden kandidaten per jaar iets van 2% aan de gestelde eisen voldoenden te selecteren.
Afgezien van de vraag waarom zoiets überhaupt daarvoor een reden zou kunnen vormen, is er inderdaad meer, al zijn die redenen op zich erg voor de hand liggend. Men bedenke dat dan ook zelf.
Maar vanwaar toch elke keer dat getrol en met name jegens mij? Dat maakt het er hier toch niet leuker op? Geen idee waaraan ik dat heb verdiend.
Is het anders een idee om hier eens één op één over van gedachten te wisselen?
Kom naar de meeting Zondag 2 juni dan kun je @dov zien.Wat betreft dat laatste; veganisme gaat niet over duurzaamheid. Plantaardig eten (en dat doen veganisten) evt wel. Wat dat betreft zou ik als veganist dagelijks honderden kilometers in een Hummer kunnen rijden en nog steeds een enorm veel kleinere ecologische voetafdruk hebben dan iemand die regelmatig dierlijke producten consumeert. Verder niet van belang in deze discussie, ik begon er niet over.
Dan de nadere uitleg mbt de vroegtijdige pensionering. Die 2 % betreft het aantal geschikte kandidaten benodigd voor het vullen van de opleiding. Daarvoor moeten er duizenden per jaar door de selectie. Geen gebrek aan werk dus, integendeel. De reden was simpelweg dat ik bij een reorganisatie plaats kon en wilde maken. Ik had een wereldbaan, maar heb nooit het idee gehad dat ik me geen raad zou weten met de tijd wanneer het zou stoppen. Dat bleek ook zo en nooit spijt gehad.
Hoop dat deze uitleg volstaat en misschien wat kou uit de lucht haalt. Ben eigenlijk ook best nieuwsgierig naar jouw achtergrond @dov. Mag ook per pb. Krijg de indruk dat we elkaar misschien van elders kennen? Enfin, zie maar. Wat mij betreft nu zand er over.
Lijkt me leuk. Kan dan helaas niet. 41e trouwdag.Kom naar de meeting Zondag 2 juni dan kun je @dov zien.
Jammer, je kon meerijden vanuit Heerenveen.Lijkt me leuk. Kan dan helaas niet. 41e trouwdag.
Ja elk voordeel hepse nadeel (J.C.)Ik heb zelf ook een lease auto een Golf 7 1.0 TSI met DSG, in het contract stond expliciet vermeld dat ik geen enkele vorm van tuning mag toepassen op de lease auto. Wat ik overigens snap aangezien de hele auto niet van mij is.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.